7 Eylül 2015

Pazartesileri hiç sevmem!!!

    Yine bir pazartesi, yine yap yap bitiremediğim iş iş üstüne ve işten çıkınca yapacaklarım da üstüne...

   Evlilik işleriyle sizi sıkmaya bir müddet daha devam edeceğim . Direnin son 14!

   O değil de sevdiceğim askere gitti şafak saydım, askerden geldi düğüne kadar gün saydım. Düğünden sonra psikolojik boşluğa düşeceğim sanırım sayacak birşey kalmadı...

     Bebek mi? Yok canım daha oralara var tatlımlar. Önce bir ev alasım var şu sıralar.

   Bu akşam son gelinlik provam var inşaallah. Arkadaşlarım hep seve seve gitmişlerdi gelinlik provalarına, bana bir daral geliyor anlatamam. Hazır gelinlik alın gitsin, provaya git-gel ömrüm yollarda geçti.

   Provayı geçip, davetiye sorunsalıma gelelim. Bir davetiye seçtim dedim değişik olsun, şirin olsun, nişandaki bir şeye benzememişti (çünkü internetten sipariş etmiştim) bari bunun eli yüzü düzgün olsun. Aman işte fazla abartmışım sanki... Davetiyeler bir geldi, ben şok! Onlar hep parça parçaymış meğer oturduk saatlerce davetiyeleri iç içe geçirdik... 

   Desenize değdi mi çektiğin eziyete?? Aman canım gene de bir tatlı oldu, bir şeker üç akşam oturup sırf davetiye yapmışsak ne olmuş... :)

   Haftaya pazartesi izne ayrılmaya karar verdim. Haftaya kadar buralardayım ama sonrasında bir 15 gün burada olabilirim de olmayabilirim de...

   Gelemezsem buralara beni özleyin casperlar.

   Applesodaa, pazartesi bültenini sundu.

   Sevgiler.


0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.