29 Eylül 2015

Olur ya?


Mutsuzluğumdan mutlu olmak isteyenler var.

Üzülüyorum.

Böyle zayıf olmak... Böyle aciz...

Ne diyebilirim ki başarmanın tadına asla varmadıysa bir insan?
Varmadıysa, tatmadıysa, başarmaya çalışmıyorsa...

Başkalarının mutsuzluğu üzerine kendi mutluluğunu inşa etmeye çalışıyorsa...
Onlar için sadece üzülebilirim.

Size üzülüyorum.
Asalak gibi yaşayışınıza, başkalarının hayatlarını emen kan emiciler gibi davranarak
bayağılaşmanıza..
Hiçbirşey olmayışınıza, olamayışınıza ve olmak istemeyişinize...

Ben başarmak nedir, hayat nasıl zorluklar üzerine idame ettirilir biliyorum.
Eğer birşeye sahip olmak istiyorsan; delice peşinden koşman gerektiğine inanıyorum!
İnsan isterse; herşeyi yapabilir!
Herşey olabilir!
Biliyorum.

Benim mutsuzluğumun sizi mutlu etmesine izin vermem!
Üzülürüm, güçsüz düşerim belki ama düştüğümden daha güçlü kalkarım!
Ben hatalarımdan ders alırım!
Ben huzurumu korumak için elimden geleni yaparım, yetmediğinde 
daha da fazlasını yapmaya çalışırım!

Ben hayatım, huzurum, konforum için hergün bin zorlukla cebelleşiyorum.
Sizler gelip, pislik, çirkeflik, adilik yapın,
hayatımı karman çorman edin diye paralamıyorum kendimi!

Sizin beni kötü göstermek için çabaladığınız yerde,
ben daha iyi olurum!
Olmamı beklemediğiniz kadar iyi olurum!!!

Siz beni ne kadar yerin dibine sokmaya çalışsanız da ben,
sizin göstermeye çalıştığınız gibi değilim!
Herkes bunun farkına varacak!

Herkes bunun farkına vardığında ben 
sizin kumdan kalelerinize öyle bir
üfleyeceğim ki...
Yerle yeksan olacaksınız!

Unutmayın; "Güneş, balçıkla sıvanmaz!"...
Haşa bir güneş değilim ama,
dikkat edin çamur atarken size de sıçramasın.

Üzülürsünüz.

Son olarak; yukarıda Allah var... 

Unutmadan; Olur ya hani benim için yaptığınız herşey elinize, yüzünüze bulaşırsa??

Düşünün bunu bence bir...

Applesodaa sevgilerini sunar...

İyi akşamlar!

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.