4 Eylül 2015

Morning!

   Günaydınlar yurdumun güzel insanları ve benim casperlarım...

   Her sabah yeni bir kaosa uyanmak nasıl bir histir bilir misiniz?

   Gündüz yetişmeyen işlere gece rüyanızda devam ettiğinizi gördünüz mü hiç?

   Her geçen günle beraber yapılacak işlerin dağ gibi çoğaldığını, altında kaldığınızı hissettiniz mi?

   Bana benden bir on tane daha lazım diye düşündüğünüz oluyor mu sıkça?

   İşte bu semptomların hepsi sizde varsa, evleniyorsunuz demektir.

   Her sabah beynimde yeni bir yapılacaklar listesiyle uyanıyorum. Geceleri tavşan uykusu uyuyup, derin uykuya geçememekten göz altlarım patlıcan moru günlerdir. Yapılacak işlerin yaptıkça daha da çoğalması ise kesin Murphy'nin o rezil kanunlarıyla alakalıdır eminim.

   Neyse efendim dün akıl sağlığımızla ilgili problemlerden bahsetmiştik. Bugün yorgun ruhumu ele alalım.

   Her sabah uykudan tam uyanamasam da elimi yüzümü yıkayıp, giyinip 15 dk.'da evden çıkmama müteakip o yürüdüğüm uzun uzun yollar (evden bir 20 dk. yürüyorum dolmuşa kadar) beni kendime getiriyor. Sonrasında bu gün için halledeceğim şeyleri hızlıca bir kafamdan geçiriyorum. Sonra onları bir kenara koyup bu sabah kendimi nasıl mutlu edebilirim diye düşünüyorum.

   Bu sabah kendimi soğuk kahve ve kepekli poğaça ile mutlu ettikten sonra, sabah aklımdan geçirdiğim işleri kızlar arasında bölüştürdüm. (Bu kızlar olmasa halim harap, viran, perişan!!!)  Akşam iş çıkışı yapılacakların listesini düzenledim.

   Şimdi kendimi bir miktar daha iyi hissediyorum. Gerçi bir soğuk kahvenin iyi edemeyeceği şeylerin sayısı da iki elin parmakları kadardır sanırım.

   Eğer sizde bir yerlerde evlenmek gibi bir hataya düştüyseniz, bu hatanızı düğün yaparım diye düşünüp bir de üstüne perçinlediyseniz, vay ki vay halinize... Önce kendinize bir psikolog bulun, sonrasında bir düğün organizatörü tutun, yok ona param yetmez derseniz arkadaşlarınızı tüm işlerinize koşun. Boş verin canım, her şeye de yetişemezsiniz ya... Olmayan kısmı da eksik olsun. Olduğu kadarcık olsun...

   Akıl ve ruh sağlığınızı koruyarak ve de üstüne müstakbel eşinizle arayı bozmadan evlenebilirseniz ne mutlu size. :)

   Bundan iyisini mümkün değil bulamazsınız.

   Ben yine yeterince ruhumu şuralara saçtım. Şimdi gideyim de bir evime asacağım çerçevelere koyulacak resimleri seçeyim.

   Gözlerinizden öperim.

   Applesodaa sundu.

   Esen kalın.

   Not: Resim diyor ki, "Uyan, kıçını tekmele, iyi ol, tekrarla.".

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.