28 Eylül 2015

Sendeki dertse, al benden de aynı!


Selamlar canlarım,

Bir miktar çalıştım, daha da çok bir miktar alışveriş ettim sonra kalktım size geldim...

Düğün telaşıydı, balayıydı derken yazacak vakit bulamadım.
Şimdi gelelim içimi dökme kısmına...

Düğün gününe kadar olan her bir günüm maraton misali koşuşturma ile geçti. :(

Kına yapacağım günün sabahı fotoğraf çekimini yaptık. 
Dış mekanda yaptığımız fotoğraf çekimini arkadaşım, can dostum, güzel insan Gamzem yaptı. Mekan olarak da Atatürk Arboretumu'nu seçtik. Her bir kısmından milyon kez memnun kaldım. Fotoğrafçıya poz veremiyorum kasılıyorum. Lakin karşıdaki arkadaşım olunca iş değişti. Ay vallahi resimlerim pek bir güzel oldu. Bu yazıdan sonra bir tane eklerim ki bakın doyamayın...

Kına deseniz... Anlatamam tarifsiz güzel oldu
İçimde nasıl bir kına gecesi kızı yatıyormuş bilemezsiniz. Oynamaktan bir hal oldum... :) 
Kına gecesi için geniş bir mekan tercih etmiştim. Vallahi akıllılık yapmışım. Yüzyıllık kurtlarımı döktüm. Gecenin sonunda ayağıma kramp girmese eve gidene kadar yolda da oynardım. :) :)

Düğün derseniz... Düğünü valla sevemedim. Evde ağla, çık kapıya oyna. 
Salonda gel iki saat ayakta bekle, takı merasimi... Düğünden sonra üzerini değiştir ağla... 
İnsanın ruh hali o kadar çok değişiyor ki; dengem bozuldu. Yok ben düğünü sevemedim.
 Zaten hep nikah istemiştim ama sevdiceğim çok istedi diye kıyamamıştım. 

Neyse tüm bunları geçip geride bırakırsak....

Bıraktım...

Şimdi bir nefes alayım.

Allah'ım çok şükür!

Şükür ki hepsini atlattık. 
Atlattık da bir hafta geçti işe bile başladım. 
Ne çalışkan insanım ben ayol. Hatta üzerine alışveriş bile yaptım. :)

Ben düğüne kadar alışveriş yapmadan kendimi nasıl tutmuşum bilmem. :) 
Balayında da sevdiğim beni bırakıp çarşıda "Sen biraz gez, ben cumayı kılıp geliyorum." dediği andan itibaren cuma bitene kadar 80 TL harcadım. Bir ev nasıl geçindirilir henüz yeni yeni tecrübe etsem de, bir koca nasıl batırılır hususu benden sorulur. :) 

Eh artık yeni yeni dertler edinir olduk. Elektrik faturası ödemem lazım, fakat hep unutuyorum. 
Dün bir temizlik yapmışım ki sormayın gitsin, annemin evinden sonra bir ay yapmam diyordum bir hafta dayanamadım. :) İşte yemek, çamaşır, bulaşık falan hiç saymıyorum bile onları. :) 
İşten, eve gidince ne hissedeceğimi de bu akşam göreceğiz.

Gözlerinizden öperim.

Bekarlara not: Evlenmeyin! :)



0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.