26 Ekim 2015

Pazartesileri hiç sevmem! Belki severim...


Günaydın Türkiye!

Korkunç ötesi yoğun hafta sonunu atlattım ve şükür ki bu kutsal pazartesi sabahına ulaştım...

Şu yukarıdaki cümle, hayatımının ne kadar tepetaklak olduğunun kanıtıdır.
Hafta sonunun ne kadar gelmesini istemesem de gelmişti...
Velev ki güzel de geçmedi...

Uzatmaya hiç gerek yok, kına, nişan, düğün üzerine yatılı misafirler,
daha üzerine gece saat ikide yatmalar...
Hepsinin üzerine ruhumun bir türlü geçmek bilmeyen halsizliği...

Velhasıl-ı tatili sevemedim! Yaşasın pazartesi!!!

Şimdi bir öğle yemeğine çıkıp beynimi dinlendireyim.
Üzerine de bir kahve dayadım mı ayılırım!

Her ne kadar pazartesi ayılmak, uyanmak zor olsa da müşterilerim dur durak bilmiyor.
Geldiğimden beri çalışıyorum...
Çalışmaya da devam etmem lazım..

Hepinize kucak dolusu pazartesi sevgisi gönderirim.

Applesodaa

Not: Şiddete meyyalim vallahi dertten!!!

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.