3 Ekim 2015

Hayat güzel, güneş açıyor...


Bu sabah yine uyandık çok şükür elhamdülillah.
Ama bir sor nasıl uyandık? Gönül rızasıyla mı uyandık?
Uyku benim sevmeye doyamadığım, uyanmaya kıyamadığım...

Her neyse şimdi gırgırı geçersek; dün gece biricik gızgardaşıma doğum günü yaptık.
Vallahi bu sefer sürpriz oldu. :)
Evlensem de kızlarla vakit geçirmeye asla hayır demem.
Kalkın gelin dememle hepsi geldi. :) Çok da güzel vakit geçirdik.
Kız kıza muhabbet gibisi yok...

Sonra bu sabah kuzenim beni işe bırakırken kahvaltı ettik...
Baktım her ne olursa olsun, mutlu olabileceğim şeyler var benim.
Çok şükür dedim.
Aydınlanmamın üstüne hava da açınca, içim bir hoş oldu...

Şimdi çalışıyor olabilirim ama günüm güzel açıldı şükür, devamı gelir inşaallah...
Gözlerinizden öper, çalışmaya giderim.

Applesodaa kahvaltı haberlerini sundu.
Sevgiler, saygılar.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.