30 Ekim 2015

Kafamda başka dünyalar...


  • Aynı anda iki kitap okuduğum olmuştu da, aynı anda dört beş kitap okuduğum hiç olmamıştı. Ama bu sıralar kafam bir güzel üç sayfa ondan, bir bölüm şundan, kitaptan kitaba takılıyorum...
  • D&R'nın yapmış olduğu 5 TL kampanyalarından Allah razı olsun, hoşuma giden ne varsa aldım. Tabii hala bir kısmı okunmayı bekliyor. O da bir başka mesele...
  • Lorenzo Carcaterra'nın Suskunlar (ülkemizde aynı adla dizi olarak yayınlanmıştı) kitabını içim parçalana parçalana da olsa okudum. Bazı şeylerin yıllar var ki değişmediğinin bir kanıtı gibiydi kitap, üzerinden kaç yıl geçse de hala böyle acı olayların yaşandığı gazetelerin üçüncü sayfalarından malumumuz... Dünyayı daha iyi bir yer yapmak için ne lazım diye düşündüm okurken... Bulamadım. Düşünmeye devam ediyorum...
  • Koethi Zan - Siliniş. Kitabı arka kapağındaki tanıtım yazısı nedeniyle almıştım. Beklentilerimin çok daha üzerinde bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Bestseller furyasının alıp yürüdüğü şu zamanda değişik bir konusu olan bu kitabı bir solukta okudum. Yalnız okurken tüyleriniz diken diken olabilir. Demedi demeyin...
  • Melissa Landers'ın Yabancı ve İşgalci kitaplarını arada havam değişsin diye okudum. Bir zamanların vampir sevdasından sonra şimdi uzaylılar moda oldu. Melissa Landers'ın akıcı bir dili olduğu ve hayal dünyasının oldukça geniş olduğu bir gerçek... Güzel vakit geçirmek için beyninizi yormadan okuyabileceğiniz kitaplardır, arayışınız bu yöndeyse tavsiye ederim.
  • Calia Read'ın Kördüğüm'ünü arka kapak yazısı yüzünden almıştım. Kapakta okuduklarımın ise kitapta karşıma çıkacaklara beni bir nebze bile hazırlamadığını söyleyebilirim. Konusu gerçekten ilgi çekiciydi ama içinden çıkacak trajediyi bilsem kesinlikle okumazdım. Fanstastik kitap beklerken, kendimi nerelerde bulduğumu bilemedim.
  • Zoe Sugg - Çevrimiçi Kız bir bloggerın hayatını anlattığı için ilgimi çekmişti. Kitabın teması için "Hayatta mucizelere yer vardır." diyebiliriz. Belki üç elmadan biri de bizim başımıza düşer. Ünlü sevgilide gözüm yok, bir Çevrimiçi Kız olsam bana yeter. :)
  • Abbi Glines - Tehlikeli Temas, Catherine Bybee - Çarşambaya Kadar Eşim Ol ve Jennifer L. Armentrout - Sağdıç vakit geçirmek için okuduğum kitaplardı. Beyninizi yormadan akıcı hikayelerine kendinizi bırakıp gidebilirsiniz.
  • Susan Elizabeth Phillips - Doğuştan Çapkın kitabı vakit geçirmek için aldığım bir diğer kitaptı, lakin içerisinde güzel mesajlar ve derin düşünceler de yok değildi. Beklediğimden daha fazlasıydı, okurken sevdim.
  • David Levithan - Her Gün kitabını başladığımda pek sevmesem de sonrasında ilgimi çekmeye başladı. Baş kahramanının müthiş bir fedakarlık göstererek içimi erittiği bu kitabı tavsiye ederim. Ayrıca yazarın taksici için yazmış olduğu "Kitabın konusunu çalmadığın için teşekkür ederim." notu gülümsetti. :)
  • Jessica Park - Sırılsıklam Aşk öylesine aldığım lakin okurken ters köşe olduğum bir kitaptı. Bu kitabı içtenlikle tavsiye ediyorum. Yassı Finn hala aklımda...
  • Jessica Shirvington - İki Hayat Arasında konusu yüzünden merak ettiğim bir kitaptı. Üzerine fazla söylenecek bir şey yok. Tam türü nedir bu kitabın bilemiyorum ama okunası bir dili vardı.
  • Ahmet Ümit - Beyoğlu'nun En Güzel Abisi. Okuduğum ilk Ahmet Ümit kitabıydı. Polisiye olması nedeniyle normalden biraz fazla sevmiş olabilirim kitabı, lakin sonu çarpıcıydı.
Not: Uzaylılar, vampirlerden çok daha etkileyici bence, yahut vampirlerden çok sıkıldık.

Notun Notu: Şu sıralar Markus Zusak - Kitap Hırsızı, Sharon Krum - Kimdir Bu Hatun Kişi? (Yol Kitabım), Caitlin R. Kiernan - Boğulan Kız ve Lottie Moggach- Temiz Bir Veda  kitaplarını okuyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.