30 Ekim 2015

Cumalar Candır!!!

   Bir önceki gün tatilse; cumalar candır, candan ötedir, canandır. 

   Herkesin tatil yaptığı bir çarşamba boyunca emek ettik çalıştık. Şimdi bir de cuma... En sevdiğim gün, gene çalışıyoruz.

   Hadi çarşamba çalıştık tamam, birşey de demedik ama şu cumayı bari tatil edeydin patron... :(

   Herkese tatil var, bize yok. Gözün kör olmasın özel sektör!!!

   Sabah da zaten karın ağrısıyla uyandım... Havalar soğuk. Evde kombinin nasıl çalıştığını bilen yok... Akşama ne yemek yapsam...

   Biri beni durdursun! Cumanın da keyfi kaçtı, kaçacak bu gidişle yoksa...

   Tatili fırsat bilip dün öğlene kadar yattım. Lakin öğleden sonra duramadım artık kalktım, temizlik yaptım. :) Çamaşır yıkadım, yemek yaptım. Banyo dekorasyonunda değişikliğe gittim. İçimdeki ev hanımı dur durak bilmiyor.

   Cumartesi günü kocam da evde olmayacağından bütün bir gün oturup tv izleyeceğim.  Yaşasın kumanda hakimiyeti... :)

   Şimdi biraz neşelendim bakın. :)

   Applesoda cuma haberlerini sundu.

   Saygılar...

   Not: Resim "Merhaba, bugün göz kamaştırıcı görüyorsun!" diyor. Sadece bana... :) 

   Notun notu: Tam teşekküllü çeviri için okutup, üfletiniz lütfen...

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.