22 Şubat 2016

Pazartesileri hiç sevmem, yoksa sevsem mi??


  • Good morning casperlarım!!!
  • Bir hafta sonunu daha başarıyla yitirdikten sonra; sizlere güneşli pazartesi sabahından, ofisteki rahatsız koltuğumdan, cama yansıyan bilgisayar ekranımdan, az önce ettiğim kahvaltının ardından sesleniyorum...
  • Pazartesi ile olan karmaşık ilişkimiz devam etmekte, genellikle kendisinden ölümüne nefret etsem de bu yıl ikinci bir kez daha pazartesiye kavuştuğuma sevindim, size de kendime de yalan söylemeyeceğim.
  • Evlendiğimi hatırlarsınız casperlar, eskiden Çengelköy'de ikamet ettiğimde malum. Evliliğe müteakip Kocaeli il sınırına vardım, Tuzla'ya yerleştim. İşte bu noktada işler karıştı. Şimdilerde şehirler arası oturduğumu düşünürsek ne zaman annemlere gelecek olsak kalmak zorunda kalıyoruz.
  • Bu kalma merasimleri beni benden alıyor artık... Haftalardır evimde temizlik yapamadığıma mı yanayım? Hafta sonu evimde sere serpe yatamadığıma mı yanayım? Yoksa 24 yıl yaşadığım ev dahi olsa, artık rahat edemediğime mi yanayım? Oy ben nerelere gideyim??
  • En iyisi akşam olsun da eve gideyim, evim evim güzel evim...
  • Bu arada bu hafta sonu iki doğum gününe katıldık ve ben bu işin çok masraflı olduğuna karar verdim... Hayat çok pahalılaşmış be canım.
  • Applesodaa size ofisten ev hasretiyle bildirdi. Sevgiler, saygılar...

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.