6 Aralık 2023

Durmak meselesi...

Good morning çiçeklerim,

Elimin yazmaya varmadığı günlerdeyiz yine... Aslında yazmak istemediğimden değil de gerçek olduğuna  inanmayı hala içten içe reddettiğim bir şeyi yazarak gerçek kılmak istemiyorum.

Neyse konumuz o değil, ona da gelecek sıra, bir kaç güne muhtaç olduğum kudret içimde bir yerlerde peyda olunca döker saçarım buralara.

Şimdilik toplu kalsın.

Kendimi savrulmuş hissettiğimi fark ettim. Farkındalığım artınca hissiyatım da arttı. Sandım ki duvardan duvara çarpılıyorum.

Kim bilir? İçimden yeter diye bağırmış olabilirim... İçime içime ağlamış olabilirim. Belki dışarıya bile taşırmışımdır bir kaç damla gözyaşı...

Aklıma da, beynime de durmayı emrettim. Duracağım.

Durdukça aklım, beynim, dimağım berraklaşacak. Durdukça güç toplayacağım. Durdukça bakıp da göremediklerimi görebileceğim. Durdukça idrak edeceğim. 

Devinimin beni çarkında hırpalayarak parçalamaya başladığı bu köşe başında herşeye inat öyle dimdik duracağım.

Bazen durmayı bilmek gerekmiş, anladım. Sizin de varsa böyle anlarınız durun, duralım. 

Sakinleşelim. Hem ne demiş şarkıda "Bi çaresi bulunur elbet canım, bi uyuyup uyanalım." 

Sevgiyle.

Not: An geliyor içimde bir farkındalık yakalıyorum. Sonra an geçiyor, unutup gidiyorum. Bu sefer unutmamaya niyet ettim. Böyle küçük farkındalıklarımı bir mesele haline getirip yazacağım. Adını "Mesele Serisi" koydum. Bu da serinin ilk yazısı olsun.

42 yorum:

  1. Dumayı bilmem lazım. Bazen iyi geliyor durmak. ''Kim bilir? İçimden yeter diye bağırmış olabilirim... İçime içime ağlamış olabilirim. Belki dışarıya bile taşırmışımdır bir kaç damla gözyaşı...'' beni yazmışsın burada. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılın bu ayları mı bizi bu hale getirdi acaba... Ne dersin?

      Sil
  2. Sorun her neyse umarım çabuk çözülür.
    Bazen bir anlığına da olsa meseleleri mesele etmeliyiz sanırım. Üstünü örtmek de işe yaramıyor veya sorunun kendisi unutmaya elverişli bir şey de olmayabilir.
    Bazen hislerimizi yaşamak ise bu ''mesele etme'' olayının en iyileştirici yanı oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamaya da izin vermiyorlar ki sanki hep güçlü olmalıyım. Evet güçlüyüm ama bir bırakın şurada biraz çömelip ağlamak istiyorum diye bile açıklama yapmam gerekiyor.

      Sil
  3. Hitabınız çok güzelmiş ama sizi yıpratmayan yazılar bekliyoruz inşallah olur mu :)

    YanıtlaSil
  4. Yeni seri geliyor demek. Yazmak güzeldir, içindekileri söylemek. Değişik ruh hallerindeyiz bu aralar. :)

    YanıtlaSil
  5. O gün bana bıraktığın yorumdan geçmişti enerjin,sorun ne olursa olsun yazmak çok iyi geliyor. biraz önce iki yıl önce yazdığım yazıyı okudum, hala depresyonum devam ediyor ama katettiğim yol hakikaten çok kıymetli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın katettiğimiz yol günün sonunda elimizde kalacak olan da o değil mi..

      Sil
  6. Değişim ve yenilenme üzerine ne güzel bir yazı. Dileriz "Mesele Serisi " başkalarında da farkındalıklar yaratsın.
    Toplumdaki olumsuzluklar sanırım bireylere de yansıyor, pek çok kişide bir ruhsal çöküntü var.
    Sağlıkla, ümitle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki daha çok bireysel şeylerden çıkan bir problemdi ama olsun geçecek inşallah.

      Sil
  7. Durmak ve fark etmek... Çok güzel... Seriyi bekliyoruz o halde :))

    YanıtlaSil
  8. Evet sahiden, bir durup etrafa bakmak daha iyi görmemizi sağlayabilir.

    YanıtlaSil
  9. Bazen durmak her şeyden daha iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
  10. hımm zor günler herhalde ama bu da geçeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçiyor elbet. Mesele nasıl geçtiği, bu sefer sanırım biraz yıpratıyor.

      Sil
  11. Bu içten ve derin duygularla yazmışsın. Sorun ne bilmiyorum ama umarım hemen çözersin. Çünkü ben yıllardır aynı sorunların içinde boğuldum, kimsenin aynı şeyi yaşamasını istemem :) Farkındalığını paylaşmak, aslında pek çok insanın içsel yolculuğunu anlatıyor gibi. O anki duygularını yazmak, o anları tanımak ve kabul etmek kadar önemli bir adım.

    Seri haline getirecek olman güzelmiş :) Bu yazının, kendine ve başkalarına ilham verici olacağına eminim. Yolculuğunda sakin ve huzurlu anlar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geri dönüp baktığımda heyt be diye kendime bir gaz vermek için not etmek istedim. Ama o sırada başkalarına da farkındalık oluyorsa ne güzel bana tabi. :)

      Sil
  12. Seni o kadar iyi anlıyorum ki, belki farklı yaşantılarla benzer şeyleri hissettiğim bir zaman dilimi yaşadım ve şimdi duruyorum. İhtiyacım olan şey kesinlikle buymuş diyorum. O yüzden seni bu konuda kesinlikle destekliyorum ve kocaman sarılıyorum sana. Her ne yaşıyorsan yalnız değilsin, sadece burada bile senin yokluğunu fark eden geldiğinde sayfana damlayan dostların var. Eminim gerçekte de varlar. En önemlisi, kendine gerçekten bakma ve fark etme cesaretine sahipsin. Durmak bazen devinimden daha büyük cesaret gerektirir. Kocaman seviliyorsun ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzelsin ki bugün bir kuş sürüsü konsun yoluna.❤❤❤
      Cesaretini bilmiyorum ama sadece o kadar çok yoruldum ki, kendimi çok hırpaladığımı fark ettim. "Dur demek istedim kendime."

      Sil
  13. Diğerleri de gelsin bir bakalım, konsültasyon yapar ona göre düşüncelerimizi yazarız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hehehe dertlerim bitsin de toplu bir linke alırım falan belki.

      Sil
  14. Aynı dertten muzdaripiz. Soruyorlar nedenini? Nedeni yok işte. Çok şey yapmayı, harekete geçmeyi, duraganlığa son vermeyi çok istiyorum fakat görünmez bir şekilde, bilemediğim, adını koyamadığım, elimi kolumu bağlayan bir şeyler var. Geçer, geçer diyorlar, geçmiyor. Geçen sadece zaman. Bu durum daha da panikletiyor insanı. Çünkü boşa geçiyor zaman. Uzun zamandır yazamıyorum, yazmayı çok istediğim halde, konu bulamıyor da değilim, ama öylece duruyorum işte... Bir bakıyorum yine hafta sonu gelmiş, daha dün hafta başıydı oysa. Dünya daha mı hızlı dönmeye başladı benim mi başım dönüyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen biz duruyoruz da zaman üstümüzden akıp geçiyor sanki... Ve öylece dururken biz çok daha hızlı akıp geçiyor gibi.

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Haklı bir yorum ama ofiste demleyemem gidip bir bardak alayım içmek için o zaman. :)

      Sil
  16. Derin bir nefes alıyoruuuuuzzz

    YanıtlaSil
  17. Bence kendinizle gurur duymalısınız. Aklınıza ve beyninize durmayı emretmek bile başlangıç için başarıdır. Gerisi gelecektir, her ne olmasını düşünüyorsanız.
    Evet, dediğiniz gibi bazen durmak gerekir. Gel gelelim o an ki hisler, frenleme mekanizmasını devre dışı bırakıyor maalesef. Kontrol yavaştan ele geçtiğinde muhakeme gücünün sarmalandığı ortaya çıkacaktır.
    Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  18. Bazen bir durup soluklanmak da iyidir. İyi gelir, iyi hissettirir.

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.