18 Aralık 2022

2022'de dokuzuncu tur kitap alışverişleri...

Herşey sevgili Oytunla Hayat'ın Şeref Motel hakkındaki yazısını okumamla vuku buldu. Bakayım ne kadarmış bu kitap derken kendimi İdefix'de buldum ve bir de baktım ki aldıkça alıyorum...

Sevgili Gül Akça beni Proust'a başlamak için yanlış kitabı aldığım konusunda bilgilendirmişti. O sırada doğru kitabı da hemen sepete attım. Reading Zindanı Baladı ince bir klasik olarak kendine yer buldu hatta okundu bile. Çakıcı'nın İlk Kurşunu'nu da sırf isminden ötürü aldım gitti.


Bu alışverişi yaptığım sıralarda Nohut Oda'yı okuyordum. Melisa Kesmez'in kalemini de sevince indirimde olan bu ikisini de aldım. Elimde olmayan tek kitabı Bazen Bahar, onu da bir ara mutlaka alırım.


Türk Edebiyatı Klasikleri'ni seveceğim kimin aklına gelirdi ki?? Şahsen benim değil Gulyabani'yi merak etmesem sanırım şu serinin keyfini asla bilemezdim. Artık bir Gürpınar fanı olduğumdan ötürü Meyhanede Hanımlar hemen sepete düştü. Diğer ikisini de rasgele aldım. :)


Retorik ve Poetika'yı cancağızım İngiliz Merve getirdi bana, merakından almış asla okumamış. Demiş bari birisi okusun. Her ikisi de ilgimi çekti, özellikle de Poetika.

Genç Werther'in Acıları'nı okumayan tek ben kaldığımdan alayım da çıksın aradan dedim. İvan İlyiç'in Ölümü de Tolstoy sevgimden ötürü sepete girdi. Mutlu Yaşam Üzerine ise Seneca ne tarz yazıyormuş acep diye merakımdan...


Bu ikisi de indirimin çıtır çerez kategorisinden ötürü benim oldu, hatta burada olmayan Kimya Dersleri var birde onu da İngiliz Merve okumak için aldı. :)

Güzel aldım fakat aklım hala Amazon'da sepetimde duran 23 kitapta, kendime bir sponsor bulsam çok iyi olacak... Bi gidip bakayım bana kimler doğum günü hediyesi almadı hala. :)

Ne diyorsunuz mükemmel almamış mıyım??

Görüşmek üzere...

49 yorum:

  1. Kesinlikle alkışlık... geniş ve meraklı bir okuma yelpazesine sahip insanlar daha güzeldir:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel seçimler. Keyifli okumalar dilerim 😊🤚

    YanıtlaSil
  3. Bende 700 tl lik yılbaşı hediyesi yaptım kendime ama henüz açmadım paketi kütüphanem eksilsin o zaman açacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyifle oku demeyi unutmuşum:))

      Sil
    2. Bende 694 tl lik bir alışveriş daha yaptım, valalhi hemen de açtım. Hepsini tek tek sevdim. Açmadan nasıl durabildiniz. :D

      Sil
  4. Bence çok iyi yapmışsın, keyifli okumalar dilerim:))) Harika kitaplar almışsın:))) Melisa Kesmez kitapları alınacaklar listemde, Bazen Bahar kitabı ilk sırada:)))
    Hüseyin Rahmi Gürpınar için ben de seninle aynı şeyi düşünüyorum, aşırı keyifli bir kalemi var:))) Sabahattin Ali kitaplarını da çok severim:)
    Kimya Dersleri kitabını daha önce almıştım ama henüz okumadım:)
    Genç Werther'in Acıları'nı okumayan tek kişi değilsin, ben de okumadım henüz:))) Aramızdaki Uçurum kitabını merak ettim:)))
    Amazon'da 19 Aralık tarihinde indirim başlayacak yine, o zaman bir bak derim, fiyatlar daha da düşebilir:)))
    Ben de sponsor arıyorum kendime:))))
    Hepsini tatlılıkla, keyifle oku:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melisa Kesmez beni Nohut Oda ile kendine bağladı. Bazen Bahar'ı da hala almadım ama alırım. :)
      Gürpınar çok tatlı ya, kıymetini bilememişim zamanında. Sabahattin Ali'yle ilişkim karmaşık vallahi ama bakalım.
      Kimya Dersleri hakkında güzel şeyler okumuştum. Genç Werther konusunda yalnız olmadığıma sevindim. :D
      Amazon indirimlerini tabii ki kaçırmadım ve bir sürü kitap aldım. Kocam sağolsun sponsor oldu. :D

      Sil
  5. Vavvv, şu an benim de deli alasım geldi yalnız, çok imrendim sana :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldıkça da alası geliyor insanın valla kendime engel olamıyorum. :)

      Sil
  6. proust hüseyin rahmi kesmez gözdelerim :) yirminci yüzyılın en büyük yazarı proust, yani kafkayı geçen tek kişi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafka'yı biliyorsun ben sevmedim ama Proust'da hevesim yüksek. :)

      Sil
  7. Bazıları tarzım değil ama bazılarını da merak ettim. Okudukça paylaşırsın. Keyifli okumalar dilerim. :)) Ben bir süre kitap almayacağım sanırım, bu aralar organik, doğal yiyeceklere odaklandım, azıcık da sağlık için yatırım yapalım. :) İnstagram'da doğal diye satılan ne yiyecek görsem canım çekiyor ya. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Hihihihi sende organik tarifler paylaş bizle bakarsın kitap işini bırakır yemek işine girerim kim bilir.

      Sil
    2. Yok, yemek değil. :) Süt ürünleri, ezmeler, doğal atıştırmalıklara falan taktım. :) Marketlerde katkılı ürünler satılıyor ve tatsız. Sağlıklı ürünlere yönelmek gerek artık, yoğurdumu da kendim yapıyorum mesela. :)

      Sil
    3. Yoğurt işinde ben muvaffak olamadım. Diğerleri bize memleketten geliyor şükür. :)

      Sil
  8. Çevrim dışı aşkı sahaftan almıştım bende :)

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar güzel duruyor bu kıtalar ya, hepsini okuyasım geldi :) Keyifli okumalar dilerim:)

    YanıtlaSil
  10. Şahane seçimler, gerçekten orijinal kitapları bulup çıkarıyorsun, bravo, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde çeşitlilik çok gibi. :D Valla canımın istediğini alıyorum da canımın da istemeleri bitmiyor.

      Sil
  11. Daha bugün kardeşimle Türk Edebiyatı Klasikleri hakkında konuşuyorduk ki kitaplarla burada karşılaşmış oldum. Yeni kitapların hayırlı oksun ve keyifli okumalar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Türk Edebiyatı Klasikleri kalp ben. Karşılaşmaya vesile olduğuma sevindim.

      Sil
  12. Melisa Kesmez ile yeni yılda kesinlikle tanışmaya karar verdim. Ocakta kitap fuarımız var. Oradan birkaç kitabını alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nohut Oda'yı keyifle okudum, özellikle son hikaye diyorum...
      İdefix'in yirminci yılı şerefine olan indirimleri değerlendirdim bende. :)

      Sil
  13. Hocam bu kitap kulübünüze nereden üye olabiliyoruz acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap kulübü için okuma listemiz aşağıdaki gibi, hoşunuza giderse katılmak isteğinizi belirtmeniz yeterli. Haziran bugün boşa çıktı. :)

      https://applesodaa.blogspot.com/2022/09/bkk-blogger-kitap-kulubu-okuma-listesi.html

      Sil
    2. Haziran ayı bende olsun o halde :)

      Sil
    3. Ay vallahi olsun ya. :) O zaman kitap seçiminizi en kısa sürede bekliyoruz efenim.

      Sil
    4. Alper Canıgüz- Oğullar ve Rencide Ruhlar kitabını okumak istiyordum ne zamandır. Aklıma ilk o geldi. Size de uygunsa bu kitabı seçmek isterim :)

      Sil
    5. Kitap seçimleri ev sahibi blogun takdirinde bizim için gayet uygundur hemen güncelliyorum BKK postlarını. :)

      Sil
  14. hepsi birbirinden efso, keyifle oku anacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç seneye falan hepsini okuyacağım inşallah. Dur ben bu hafta evde okunacak toplam kitap sayısına da bir yazayım ya. :D

      Sil
    2. yazsan ne güzel olur, bir iki de fotilerini atar mısın, çok seviyore ben o tarz postları :)

      Sil
    3. :) Ay aslında onlarda yılbaşı ağacı yapayım dedim de evde koyacak yer bulamadık kocamla düşünüp duruyoruz.

      Sil
  15. Atları Bağlayın Geceyi Burada Geçireceğiz; kitabın ismini sevdimm. :) Karabibik'in yazarı hiç çağrışım yapmadı bende. Kendime şaşırdım. :) Genç Werther'in Acıları'nı ben de okumadım hatta Goethe'den ömrüm boyunca biraz uzak durdum galiba.
    Alışveriş listende çok güzel kitaplar var. Reading Zindanı Baladı ve Atları Bağlayın en çok merak ettiklerim oldu. Yeni dünyalara yelken açacaksın, iyi okumalar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atları Bağlayın Geceyi Burada Geçireceğiz kitabını ilk gördüğümde Melisa Kesmez kim hiç bilmiyordum. Ama bu kitap dedim benim olmalı. :) Sonra arada yazarın çok övülen bir başka kitabını okusam da aklım hep bundaydı.
      Goethe bende hiç okumadım sanıyorum senin gibi uzak durdum biraz. Yani ama şimdi kitabın da ismine bir baksana insanda merak da uyandırmıyor ki. :D
      Reading Zindanı Baladı bana oldukça keyif verdi.
      Güzel dileklerin için teşekkür ediyorum.

      Sil
  16. :) Teşekkür ederim İlkaycım. Bakalım kısmetse üç beş bilemedin on seneye hepsini okurum.

    YanıtlaSil
  17. melisa'nın tüm kitaplarını okudum. dili akıcı, sıkıcı bir sunum olsa onu bile okutur sanırım. atları bağlayın... kitabı açık ara favorim..
    "ekürisi" mahir ünsal eriş'in dili de kıvraktır. okumadıysanız bangır bangır ferdi çalıyordu evde'yi öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atları Bağlayın'ı yakında okurum diye düşünüyorum. Mahir Ünsal Eriş'in Sarıyaz'ını okuyup çok sevmiştim. Ferdi de elimde var okuyacağım. :)

      Sil
  18. Çok iyi seçimler hocam kitapların özetini içerecek bir içerik atmanız dileğiyle keyifli okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kitaplar ile ilgili yorumlarımı aylık okuduklarıma göre yayınlıyorum.

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.