27 Şubat 2011

Ah hayat :(

  • Uzun bi ara vermiştim yazma işine şimdi de ne yazacağımı bilemiyorum tatil rehavetinden hala mı kurtulamadım ne??
  • Kaç gündür kitaplara gömdüm kendimi. Kah ağlıyorum, kah gülüyorum.. Bi cinayet kovalıyorum bazen, bazen de aşk..
  • Hayat önümüzde ama projelerim dışında ne yapmalıyım bilmiyorum. Her şeyim karmakarışık.. Ruhum yorgun. Nasıl oldu da bu hale geldim nasıl oldu o çocuksu enerjimi yitirdim bilmiyorum.. Hiçbir şey bilmiyorum.. 
  • Bi film izleyim diyorum korkuyorum yalnız başıma ekrana gözümü dikip bakmaya.. Bi dışarı çıkayım diyorum, bi ağırlık gelip yerleşiyor üzerime.. Hiçbir şey yapamıyorum.. :(
  • Bir parça kağıtla, kalem oldu mu can buluyorum. Birisi gül yüzün astı mı can suyumdan oluyorum. Bir çığlık, bir feryat duymaya görsün bu yürek yangınlar içinde kalıyorum. Bir tebessüm et gel bana bak nasıl da yeniden yeniden doğuyorum. :) Bu da benden size gelsin can okurlarım. Hepinizi seviyorum. :)
                                                                              loves sassy girl
                                                                                   at Bozkır

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.