11 Şubat 2011

Derdin ne benimle??

   Çok yorgun hissediyorum kendimi.. Ne zaman tamam artık bitti desem yeni bir savaşa sürüklüyorsun beni! Güldüğüm an ağlamak için bir sebep tutuşturuyorsun elime. Ağlamak istesem, çevremdeki herkesi güldürüyorsun.. Ağlayamıyorum üzülmesinler diye. Mutluluğu çok görüp, acılarla duvarlar örüyorsun çevreme. Yapmak istemediklerimi yapmaya itikliyorsun.. Seviyorum, sevdamı alıp kaçıyorsun.. Sevmesem, bin pişman ediyorsun.. Rüzgarda saçlarım dağılsın istiyorum. Yağmurlarla ıslatıyorsun. Elime bir kar tanesi konsun istiyorum baharı erken getiriyorsun. Yazı istesem güzü, kışı istesem baharı veriyorsun.. Derdin ne benimle hayat??
   Ben bir oyuncak mıyım ki sen hep benle oynuyorsun?!

1 yorum:

  1. hayata bize yaptıklarının hesabı ancak bu kadar güzel sorulabilirdi...

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.