5 Şubat 2011

Geçte nasıl geçersen, geç bildiğin gibi....

  • Şekerler ben geldim.. :) Özlemiştiniz dimi? Tabi yani benim gibi tatlı bişey özlenmez mi?? :P 
  • Tamam kendimi çok şımarttım konuya geleyim diyeceğim ama belli bir konu da yok ki. :) Neyse aklıma eseni yazarım o zaman tamam mı canım? 
  • Bu akşamın şarkısı sayın mösyönün isteği üzerine Türkçe bir şarkı. Nev'den 'Sükut-u Hayal' bi elin parmak sayısına ulaşan okuyucularım için geliyor. :) 
  • Başlıktaki söz de tabi ki şarkımızdan geliyor. Çok hoşuma kaçan bi şarkı bu yaa... :) 
  • Ne söylese haklı... İşin aslı bende saklı. .p
  • Ne sanmıştın tabi bende saklı... :) 
  • Bu akşam teyzoşa uğradım. Doktoru antidepresan vermiş. Çevremde hep asabi insanlar var valla bişey demeye gelmiyo bunlara. Benim genlerdeki delilik halleri de burdan geliyor heralde. :)
  • Canım şöyle esaslı bir film izlemek istiyor. Sissy gelse de izlesek beraber yaa..
  • Meleklerim... Geri dönüşte misafirlerimiz olabilir haberiniz ola.. Gamze ve Elif de bize gelmeyi düşünüyor çünküm.. :)
  • Gossip Girl'in ultra seksi kızı Blake Lively -resimdeki hatun- Askmen dergisi tarafından en çok arzulanan kadın seçilmiş. Valla hatun on numara ama bunu görüpte istemeyen var mıdır ki? :D
  • İngilizlerin popüler tv programı Top Gear; geçen sefer Türkiye'den bahsederken burası savaş bölgesi sayılmalı gibisinden bir çok laf etmişlerdi. Bizde bişey dememiştik. Bu sefer Meksika'yı top atışına tutmuşlar. Ama Meksikalıların çığ gibi büyüyen eylemleri karşısında çaresiz kalınca özür dilemişler. Peki ben şimdi bize ne diyim?? Meksika kadar olamadık beh! :(
  • Hadi iyi geceler, tatlı rüyalar canlarım. :)

                                                                                                                     exxo exxo
                                                                                                                   loves Charlie
                                                                                                               Üsküdar / İstanbul

                                              -İstiyorum-
                                        Rüzgar mı dedim...
                                        İsterim ki saçların dağılsın.
                                        Gece mi dedim...
                                        Hemen düşüncelere dalmalısın.
                                        Aşk der demez
                                        Kalbin hızlı çarpmalı.
                                        Sabah, dememe kalmadan
                                        Uyanmalısın.
                                                           -Özdemir Asaf-

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.