2 Şubat 2011

İçim Kıpır Kıpır .)

  • Bu sabah aşçı hanım beni Defne Joy'un ölüm haberiyle uyandırdı. Sağ olsun çok düşüncelidir kendisi sabahları hep böyle yapar. Neyse canlarım Defne Joy'a üzüldüm Allah rahmet eylesin. Ama sebebi alkoldense yazıldığı gibi bişey diyemiyorum ölenin arkasından konuşulmaz ne de olsa...
  • Bugün benim içim kıpır kıpır.. :) Kahvaltı yaptım sayılır yani çayımı içtim en azından midem daha aktif hale gelmediği için birşey yiyemedim henüz. :D
  • Bu öğlen şarkımız Gerard Butler'dan 'Galway Girl'... :) Şimdi diyeceksiniz o adam oyuncu değil mi diye?? Öyle evet. Bu şarkı P.S: I Love You filminde rol icabı söylediği bir şarkı.. :) Canım şu an bunu dinlemek istiyor tamam mı? Hadi itiraz etmeyi bırak da sen de aç. :)
  • Çok güzel dimi?? :) Evet öyle!! Haha!
  • Bugün de yine evde oturuyorum. Vallahi kendimden şüphe etmeye başladım. Hasta falan mı oluyorum ne acaba?? Hayır yani beni eve sokmak için uğraşırdı annem, halbuki ben geldiğimden beri hep evdeyim.. Allah Allah.. Var bu işte bi yanlışlık.. ;) Neyse canım atcam kendimi bi yerlere.. .p
  • Mösyö'nün dolarları gelmiş şekerlerim. Yani beni yemeğe çıkarmak zorunda... :) Mösyööö... Yandın sen! :)
  • Küboş'a sinir oluyorum nette online oluyor. Ama velakin bişey sorda cevap gelsin yani.. Çık git internet aleminden sinirlerimi bozuyorsunnnn! Hıh!
  • Diverse Prospettive'de Candaş Tolga 'Karanlık' yazısının okudum Devran yine döktürmüş. Ben Posta'yı gereksiz saydığım için okumuyorum. O yüzden de yazıyı kaçırmışım ama Devran'ınki çok yerinde bi tespit olmuş. Candaş'a da yazık olmuş. Biliyorsan konuş alim sansınlar, bilmiyorsan sus Candaş adam sansınlar....
  • Şimdilik yurttan ve dünyadan haberler bu kadar sevgili dostlarım.. :) Gelirim arada merakta kalmayın.. :) Kahve almaya gidiyorum yine. Bu bir bağımlılık kurtulamıyorum. .p 

                                                                                                          exxo exxo Charlie
                                                                                                          Üsküdar / İstanbul

P.S: E m R kimliğimi açık etti blogda, sorcam ben ona!! Gazabımdan sakınınnnnn! :)
P.S: Finalleri tek tek yazdı notlardan haber vermiyo diyenler... Benim de arkadaşlarımın da şimdiye kadar bütün notları iyi gitti. Çok şükür henüz kalmadık birşeyden.. :) Hayırlısıyla hepsi bir bitse de rahatlasam yahu.. 
P.S: My little sissy geliyor... :) I'm so happy! .D
P.S: Bugünde bu notlar kısmı çok uzadı diyen okur. Hadi yavrum sana gelmez buralar... Yürrrüüüü! .P
P.S: No no no no! I will never forget! No no! I will never regret! No no! I will live my life!... :) Bu seferde anlamını siz bulun. :) 30 Second To Mars'ın bir şarkısından çaldım. Muckss.... :) 

5 yorum:

  1. hem şarkıyı dinledim hemde senin hırçınlık kokan yazını okudum bebeğim :D döktürmüşsün yine

    YanıtlaSil
  2. hırçınlığıma başlatma şimdi
    bi yazdığıma da zamanında cvp ver be bozkıra gidelim sorcam bunların hesabını ben sanaaa!!!

    YanıtlaSil
  3. bozkir bozkir bozkir kalmasın :D:D

    YanıtlaSil
  4. kendimi ve blögümü gördüm sanki =) tşk canım

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.