16 Eylül 2022

BKK - Blogger Kitap Kulübü Okuma Listesi

Selam size ey sevgili kitap dostları,

Bu nasıl hitap diye düşünmeyin, biliyorsunuz içimde bir deli yaşıyor. İdare ediverelim.

Evet sevgili arkadaşlar, güncel katılımcı listemiz ve seçilen kitaplar aşağıdaki şekildedir.

Blogger arkadaşlarımızdan dönüş geldikçe post üzerinde güncellemeler yaparım.

Katılımcı olmak için henüz geç değil. Tüm aylara etkin şekilde katılamıyorsanız bile listedeki kitaplardan herhangi birini okuduğunuz o ay için katılım yapabilirsiniz.

Ayrıca etkinliğe ev sahipliği yapmak için de aktif katılımcı olmanıza gerek yoktur. Bir kitap seçin ve o ay için ev sahibi olun, biz size eşlik ederiz.

İstiyorum ki gittikçe çoğalalım, kalabalık olalım. :)

Etkinlik ev sahiplerimiz ve seçilen kitaplar aşağıdaki gibidir.

Ekim sonrası tüm aylarımız boşta. Gaza gelmediniz mi? Bize katılmak istemez misiniz?

Bu arada BKK ile ilgili paylaşımlarım için @neokudukbecanim instagram hesabımı yeniden aktif olarak kullanmaya başladım. Anlık geri dönüşler almak isterseniz de bana oradan ulaşabilirsiniz.

Sevgiler.

65 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. 1000 kitapta da ekledim sizi

      Sil
    2. 🥰 Ay ne güzel oldu hem instadan hemde 1000kitapdan takipleştik. ❣️

      Sil
  2. Merhaba Instagram üzerinden mesaj attım size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesajınıza dönüş yaptım Gül Hanım seçiminizi hevesle bekliyorum. ✌️

      Sil
  3. ruth ware bilemedim bakayım kitaba :) diğerleri hep klasik :) sonbahar geliyo artar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah. 🙏 Ruth Ware den Yalan Oyunu kitabını çok duymuştum ama henüz hiç kitabını okumadım.

      Sil
  4. Bence süper oldu bu ya elimde olmayanları topluca alırım kargo ücretinden kurtuluruz 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de süper olsu sağolsun Şulecim bu güzel fikri ortaya attı. 👍👍

      Sil
  5. Kitapları seçerken hiçbirinizin okumamış olması gibi bir kural yok sanırım. İçlerinde çok bildik klasikler gördüm. Bu yüzden bu kanıya vardım... Seçim süreci zor geçmemiştir umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet öyle bir kural yok. İsteyen tekrar okur. İsteyen zaten okuduğu için okuma kısmına pas geçip doğrudan yorumlar.
      Hala katılmıyor musun?

      Sil
    2. Söz verip tutamamak beni çok korkutur... Alttaki yorumda sevgili İlkay yazmış onun gibi bir duygu bende de var. Amaaa bir başarıya imza attım. Geçen hafta marketten bir kitap aldım ve bitirdiiim :)) Sir Arthur Conan Doyle, Üçgenç Çatılar. Bu okuma kabızlığını bir polisiyeyle kıracağımı hiç ummazdım :) Gerçi yazıların büyük ve satır aralarının geniş olması nedeniyle tercih etmiştim kitabı ama olsun. En azından ilacımı buldum...

      Sil
    3. :) Çoook sevindim. Bence çok güzel olmuş, polisiye genelde akıcı bir tür olduğundan güzel bir seçim yapmışsın. Bir bak bakalım etkinlik daha burada, belki bazı aylara katılırsın. :)

      Sil
  6. Ben de katılabilir miyim? Sosyal medya orucuna başladığım için okuyabilirim diye düşünüyorum. Okuduktan sonra ne yapacağız vs. o detayları da öğrenirim, kurallara uyarım. Uslu bir çocuk olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki efenim, Haziran 2023'e evsahipliği yapmak ister misiniz?

      Sil
    2. Olur, kim öle kim kala ama ölmez sağ kalırsak güzel bir ev sahipliği yaparım.

      Sil
    3. :) O zaman seçtiğiniz kitabı bekliyorum, listeye ekleyeyim.

      Sil
  7. daha önce okumadığım kitaplar ve yazarlar. işle beraber zorlanacağım ama heyecanlı bir serüven olacak gibi. hep bir kitap kulubüne katılmak istemiştim. overlokçu ayağıma geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hahhahaha beni ne çok güldürdün. Bende hep istemiştim bak olacağı yok kolları sıvadım.

      Sil
  8. Her ay için etkin katılımın olmasa da okuduğun kitaplara denk geldiğimizde bizimle yorumlarda buluşmaya ne dersin??

    Hatta belki bir ay da konuk ev sahipliği yapabilirsin bize? Eğer istersen. :)

    YanıtlaSil
  9. Yaşasın kitaplar belli olmuş, o zaman şimdi alışveriş zamanı:))

    YanıtlaSil
  10. heey iyice düzene girmiş yaa, eksikleri de yenilere ver işte, gizem, rehitu, yakında oniki de gelir, dolar liste :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni arkadaşlar geldikçe dağıtımını yapıyoruz ayların, inşallah kalıcı bir etkinlik oluruz Deep. :)

      Sil
  11. 2023 ün yarılamışsınız bile... Bu kitapların hiçbiri elimde değil ama edinmek hiç de zor değil ;) İnşallah en yakın zamanda sizinleyim ♥
    Bu arada instagram hesabına geliyorum şimdi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ayy o ne güzel gelişti öyle.
      Kapılarımız sonuna kadar açık bekliyoruz. Etkinliğe ev sahipliği de yapmak ister misiniz?

      Sil
    2. tabii ki isterim ♥ Kitap ismini daha sonra söyleyeyim ama olur mu? bir de beni yaz aylarına koymazsan daha çok sevinirim, malum yazları yazamıyorum bloga ;)

      Sil
    3. :) Etkinliğin birinci yılının kutlaması şerefine Eylül 2023 nasıl olur?

      Sil
    4. Ben hala kitap seçimini yapmamışım. kendimi ayıpladım. Ahmet altan/hayat hanım diyelim mi? Okumak istediğim kitaplar arasında bekliyor. Sevecek miyiz bakalım

      Sil
    5. Diyelim tabisi o zaman Ekim 2023'e koyuyorum kitabınızı eylülü o arada Eylem kaptı. :)

      Sil
  12. okuma günlüğüm erenin yazısına bir yorum daha geldi, gördün mü, sevgili günlük arkadaşımız da katıldı :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir liste olmuş, müsait olsaydım katılmak isterdim. Bir dahaki sefere inşallah. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Arada okuduğunuz kitaplar oldukça yorumlarda buluşalım.

      Sil
  14. Kitaplar çok güzel keyifli etkinlikler olsun. Ruhlar Evi ile Babalar ve Oğulları okumuştum. Ekim ayı kitabını hiç duymamışım o ilginç geldi yorumlarınıza göre bakacağım. Kolay gelsin sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz, bekliyoruz yorumlarınız okuduğunuz kitaplar hakkında. :)

      Sil
  15. Çok geç kaldım yoruma, özür dilerim. Muhteşem bir liste olmuş. BKK ev sahibi ayın sonunda mı yazısını yazacak. Ben hazırım sayılır, gözden geçireceğim sadece. Herkese iyi okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceden belirttiğiniz bu detayı atlamışım. Kendi soruma kendim cevabımı vereyim bari. Evet, ayın son günü:))

      Sil
    2. Hihi en sevdiğim soru sorma stili cevabı kendisi bulanındır. :)
      Okudum vallahi bekliyorum postunuzu, yorumlar için heyecanlıyım. :)

      Sil
  16. Keyifli okumalar diliyorum, yorumlarınızı bekliyorum merakla:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ediyorum. Okuduğunuz kitaplara denk geldiğimiz olursa yorumlarınızı bekleriz.

      Sil
  17. Dün bütün kitapları sipariş ettim. Kitaplar elimin altında olunca daha hevesli oluyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet bende yarısını aldım galiba, hepsini almadım ki yeniden alışveriş yapcak bahanem olsun.

      Sil
  18. uzun zamandır bu tarz etkinliklere katılacak gücü bulamıyorum kendimde ama çok pis gaza geldim, beni de ekler misin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdım bile. :) Eylül 2023'le etkinliği birinci yıldönümünde sen ağırlamak ister misin??

      Sil
    2. Bu arada Eylül benim blogun da açılış ayı, kitap konusu henüz muallak benim için ama Dostoyevski 'nin Ecinniler'i okumayı çok isteyip bir türlü okuyamadığım ender klasiklerden biri o sebepten seçimim değişime açık olmak kaydı ile bu kitap olsun :)

      Sil
    3. Kitabı sonra değiştiremeyebiliriz, çünkü arkadaşların ilk etapta önden kitap kitap isimlerinin yayınlanmasını istemelerinin sebebi kitapları toplu almaktı. Şimdi duyurursak kitabı mutlaka alanlar olacaktır. O nedenle bence sen bi kaç gün üzerine düşün, kesin hissiyatın bu kitapsa duyurayım. :D

      Sil
    4. dövüşürken hanımefendi değilim,
      aslında bu kitabı almayı istiyorum çok fakat oldukça hacimliğ bir de Rus klasiği olunca, henüz yeni bir Rus klasiği çıkmış olmamızdan kaynaklı belki de tereddüt edişim. O halde Oktay Sinanoğlu Bay Bay Türkçe seçeyim mi :) Hem biraz da dile dair bir şeyler okumuş oluruz :)

      Sil
    5. Ayy ben Ecinniler'e de okeydim ama Bay Bay Türkçe beni şu an can evimden vurdu. Ben çok güzel bir seçim. :)

      Sil
  19. haziran belli oldu mu? gözden kaçırmış olabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok olmadı daha, Haziran ayı için Rehitu seçim yapacak onu bekliyorum.

      Sil
    2. Bu haftasonu kitap önerim ile geliyorum. Unuttum ben burayı ya. :(

      Sil
    3. Hadi bakalım bekliyorum. :) Olsun canım geç olsun da güç olmasın yeter ki.

      Sil
  20. Farklı bir etkinlik olmuş , Instagram a bakayım gidip 1000kitap ta nedir isminiz. Kitaplardan tek algernona çiçekleri okumuşum. Takip edicem sizleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Farklı ama kalıcı olur diye var bir umudumuz hadi bakalım. Bende 1000kitapta sizi takip ettim, biraz geç bir dönüş oldu ama kusura bakmayın.

      Sil
  21. İnstagrami bulup zincirleme olarak 1000kitaota da buldum ve takibe aldım 🥰🤗

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.