26 Mayıs 2011

Imm.. Of! aman be! Öf!!

  • Hayat zor şekerim ya bugün iki kere mezun olduk okuldan. O nasıl oluyo diyorsan eğer canım okurum. Sabah kep attık okulumuzda, akşam da kurtları döktük eğlencede.. 
  • Bugünlerde sende bi yazma isteği yok mu? Niye yazı yazmıyorsun diyorsan eğer canım.. -Ki sanmıyorum bi allahın kulu da böyle birşey desin, kimsenin okumadığı bi bloga kim ne desin dimi?- Bugünlerde projeler falan derken iyice yoğunduk ondan yani canlarım. :) İki dersi %100 verdim heralde çünkü projelerini teslim edip puan alabildim. .D Nasıl da seviniyorum yahu! :)) Neyse onun dışında bugün okul 3.'sü oluyordum az daha.. .s Ama bendeniz alttan bi ders bırakınca işler değişti.. Ayh neyse bidenelerim üzülmeyin canım aa daha okurum ben merak etmeyin!! :))
  • Of ne de övüyorum kendimi dimi. Kasım kasım kasıldım sormayın hallerimi.. .p Neyse canım arada olur öyle şeyler.. Hele ki benim gibi her allahın günü canınızı sıkacak bişey oluyorsa iyi gelir kasılmak.. 
  • Yoruyo beni bu okul yahu.. Bi an önce bitse de gitsek.. Hiçbirşey yok nasıl olsa kalmamı sağlayan.. Yol nereye biz oraya.. İstanbul'um geliyoruz yakında.. 
  • Herşey bitiyo diye üzülmüyor muyum? Evet üzülüyorum ama seviniyorum da.. Son iki haftadan sonra bitsin, gitsin.. Ne kalacak geriye sanki içinde olmadığım fotoğraflar.. .) Bugün neden resim çekilmiyorsun diyen birine 'Hatırası bile kalsın istemiyorum..' demiştim. Haklıymışım be, iyi demişim. Ağzıma sağlık.. Kalanlar zaten kalır, ki bazıları çoktan gitti bile.. 
  • Bu aralar acayip şiir paylaşıyorum dimi canlar. Evet biliyorum. :) Kahraman Tazeoğluna bayıldım, bittim!! Ayrıca Emre Gökçe'ye de öldüm.. :D Haddime düşmez tabi de Emre Gökçe'nin tek eksiği çok uzun kurduğu cümleleri, bunlar şiiri nesire benzetiyor. Neyse canım o bilir işini.. Ayrıca kitap isimleri de çok yaratıcı yanii.. Hele ki 'Yargâh'a bayıldım!!
  • Öyleyse küçük küçük sözler paylaşalım dimi ama canım?.. :) 
  • Tabi ki peşinden gelecek olan yazıda.. .p 

                                                                                                 exxo exxo just a girl 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.