30 Temmuz 2012

Mutsuzluk üzerine..

 
   Bu mutsuzluk üzerine bir yazı olacak çünkü bugün çok mutsuzum. 21. yaş depresyonuna girdim sanırım. Ne kendimi, ne yaptığımı, ne giydiğimi, ne saçımı, ne başımı yani sizin anlayacağınız hiçbirşeyi beğenmez oldum. Haliyle aslında bu halimle kendi canımın sıkılmasına sebep oluyorum. Cehennem sıcaklarının da bu duruma hiçbir katkısı olmuyor tabii ki. Eski püskü, yırtık pırtık pijamalarımı giyip yatmak, yatmak, yatmak istiyorum. Hiçbirşey yapmak istemiyorum. Kimseyi görmek istemiyorum... Ergenlik depresyonlarıma geri döndüm. Kimse beni anlamıyor diye düşünüyorum. Kimse yanımda olmuyor. Herkes kadar yalnızım işte. Bu lanet olsun dedirten sıcaklardan mı yoksa oruç sebebiyle açlığımın başıma vurmasından mı bende bilmiyorum ama var işte bende bir haller.. Mutsuzum.. Çok umutsuzum.. Sanırım erken menopoza girdim. Of off.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.