9 Temmuz 2012

Hüzünlü şarkılar..

   Fizy'yi açmışım öyle hüzünlü şarkılar çalıyor ki dalmış, kalmışım.. Öğle yemeğinde yediğim cacığında uyku getiren etkisiyle deyim yerindeyse sızıp kalacağım şimdi masaya..

   Kendine gel kızım dedim. Geldim. Hiç işim yok bugün, burada oturacağıma evde de oturabilirdim ya neyse.. Akşam çikolata ile kız kıza işler peşine koşacaktık, oradan da sevgilim alıp eve bırakacaktı beni.. Gerçi plan hala öyle de ilkokul arkadaşlarım buluşma ayarlamışlar. Hep birlikte Çınaraltı'nda takılalım hele ley ley.. Ama insan plan yapmadan haber verilir bu değil mi? Değilmiş işte..

   Haftasonu bu haftasonudur, önümüz ramazandır dedik, plaj arıyorum saatlerdir. Taşı toprağı altın İstanbul'un suyu çamur, çorak nedense.. Neyse sanırım Kilyos'ta Uzunya plajında olacağız Kübra Hanım yüksek müsadelerini sunarsa. Gelmek isterseniz bekleriz. Kendi plajınızmış gibi davranın canım davete gerek var mı? :)

   İçsel sıkıntılar yaşıyorum şu anda.. Sevdiğime nevresim takımı aldım. Hala gelmedi nedense, ilk kez internetten dolandırılmışım gibi bir hisse kapılıyorum. Yapamazsın bana bunu Trendyol.. O değilde bazen internetten alınan ürünler hiç orada göründüğü gibi gelmiyor. Ola ki nevresim de o kategoriye dahil olursa ayvayı yedim... :( A dostlar nerelere gideyim..

   Böyle oynaklı şarkılar açtım. Şimdi de yerimde durmak istemiyorum. Bunca senedir düğünde, nişanda oynamadım. Geçen hafta arkadaşımın kız kardeşi nişanlandı işte orda yine oynamayalım bunca yıllık ağırlığımızı bozmayalım dedi Elifcim. Aman dedim kim tanıyor bizi Gamze evlenirken ancak bir daha görüşürüz kalk oynayalım. :) Zorla kaldırdım sonra bir daha oturtamadık hatunu. :D Meğerse ne kurtlar varmış içinde dökülecek... :)) 21 yıl ama canım az da değil hani.. :)

Neyse işte öyle bir sıkıntıyla geldim..

Sevgi ve saygılarımla gidiyorum..

Söz sende blogspot.

 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.