25 Ekim 2023

Durum Raporu: İyi enerjilerinizden biraz koleksiyon yapmam lazım, atıverin üzerime azıcık...

Hello helloooo,

Dostlar, düşmanlar, Romalılar eteğime bir toplaşıverin. Ayy vazgeçtim düşmanlar safdışı kalsın. Şimdi bana en acilinden bolca iyi niyet, dilek ve enerji lazım. Duyuyorum ki aklınızda "Neden?" diye çınlıyor. O zaman anlatıvereyim.

Efenim aylar aylar evvel yazdıydım belki de unutmuşsunuzdur (unuttuysanız da aşkolsun) ama ofise böyle üstüm başım stabil gelmek durumlarımdan bahsetmiştim.

İşte o günlerde ben ofisteki bazı arkadaşların da verdiği gazı alarak içeride başka bir ekipteki pozisyona başvurdum. 

Başvurduğum bu pozisyonun müdürü hem yabancı hemde yurtdışında ve sizde elbet beni bilirsiniz daimi derdimdir İngilizin ecnebik dili... Neyse iki kere iptal, bir kere yöneticinin unutmasını da sayarsak türlü badireleri aşıp görüşmemizi yaptık. 

Bu arada bu yolda vazgeçmem için bir sürü şey olmadı değil, ama vazgeçmedim. Sebebi pozisyona ölüp bitmem değildi, sadece elimden gelenin en iyisini yapmasaydım üzülürdüm. Sırf kendime saygımdan, kadın "Ay so sorry ben bu görüşmeyi unuttum. Yarım saat sonra görüşelim mi?" dediğinde kırk dakikadır onun gelmesini bekliyor olmama rağmen yılmadım. Sonrasında herkese bir gün zaman tanınıp yaptırılan study-case çalışmasını görüşme ortasında verdiğinde de yılmadım. -Aslında o an ciddi olarak ehh s*kerler beh diye kalkmak aklımdan geçmedi değil.- 

Bu kadın beni beğenmedi direkt yokuş yapıyor galiba diye düşünen iç sesimin ağzına tuvalet terliği ile vurup, aklıma gelen her bir stratejik adımı sıraladım. Valla ne kadar iyiydim bilemem fakat bir süre sonra ikinci görüşme daveti geldi.

İkinci görüşmeyi yapacağım yönetici Türk fakat çok zamandır yurtdışında ikamet ettiğinden "Türklerinde vardır hani bir dil bildiğini gösterme sevdası ya" ben görüşmeye İngilizce hazırlandım. Adam çat çat Türkçe konuştu benle, notlarım İngilizce bakıp beynimde anlık translate ediyorum falan valla ter döktüm.

Yalnız şunu diyebilirim ki İngilizceme güvenmediğimin otuz beş katı kadar Türkçeme güvenirim, resmen şov yaptım. Esasında bu reklam işlerinde iyiyimdir, başka dillere çevirmem gerekmediği sürece... :)

Sonrası işte tatlı bir bekleyiş telaşı... Desem de yemeyin yani bunun tatlı beklemesi mi olur her bir gününde bir tarafımda filler tepişti stresten... Ben içeride olmak üzere dışarıdan bir adayla birlikte son ikiye kaldığımızın bilgisi geldi.

Sonra kimi seçecekler acaba diye her gün düşünüp, taşındık. Velhasıl-ı kelam mübarek bir cuma günü bana beni seçtiklerini bildirdiler ve bir teklif yaptılar. Bende üzerine saniye düşünmeden "evet, evet, evet" dedim.

Nikah masasından sonra en heyecanlandığım evettir, kayda geçilsin. Hayır günlerce beklerken düşünmüşüm zaten o saniye düşünmeye lüzum yoktu. Bu arada günler derken toplam iki buçuk aylık bir süreçten bahsediyorum, bakın valla billa boru değil bu yani...

Evet peki "Şimdi derdin ne senin o zaman bilader?" diye içinizdeki dayı sorduysa, derdimi diyeyim de dermanı oluverin.

Bir türlü geçişim için tarih belirlenemedi, tam üç hafta oldu hala bekliyorum. Buradaki İnsan Kaynakları ekibi Dubai'den haber bekliyoruz diyor (çünkü müdürleri orada), Dubai sadece "Beni bekleyin, ben haber vereceğim." diyor. Yav kardeşim bir tarih verin allah aşkına diye çekirmeme ramak falan da kalmadı, onu zaten geçen hafta yaptım.

Hatta gittim ultra yetkili bir merciye bana bir tarih versinler bir bakıverin de dedim. Ancak hala ortamda ölüm sessizliği var. Düşündüm, taşındım, kalktım size geldim. 

Çevremde mutluluğumla mutlu olan insan sayısı bir elin parmağını geçmediğinden dedim ki gideyim cağnım blog dostlarımdan yardım isteyeyim. Üzerime iyi enerji, dua, dilek ne varsa atsınlar da şu iş bir çözülsün artık...

Yani arafta kalmaktan da bana gına geldi. Eski ekibim bana düzgün iş veremiyor her an gidebilirim stresi var. Yeni ekibim resmi olarak onlara bağlı olmadığımdan iş veremiyor. Öyle ofiste dizi falan izliyorum yani.

Ama yeter artık ben çalışmakla mutlu olan bir insanım, deli çıkacağım yakında kimseye bir faydam kalmayacak! Eee o zaman iş size düştü dostlar, bana bir güzel dua ediverelim elbirliği ile şu işi çözelim.

Sevgiler saygılar.
Beklerken Hiç Hanımefendi Değilim

Not: Fotoğrafı mutlu haberi aldığım gün çekmiştim.

52 yorum:

  1. Ahhhh öyle sevindim öyle sevindim ki güzel ve iyi enerjimi yolluyorum sana... Sabrın sonu selamet derler... Bekle kuzum daha güzel günler senindir.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle hayırlı uğurlu ve her şey gönlünüzce olsun. Beklemek hoş bir şey değil ama en zor kısmını atlatmışsınız bekleme anının (iş yükünün azlığının) tadını çıkarın boşluktan faydalanıp eğlenceli bir şeyler yapın. Tabii çalışmamak sizi köreltmiyorsa veya bu yeni iş için başka bir ülkeye taşınmanız gerekmiyorsa diye yukarıdakileri yazdım. Çalışma hayatım çok koştur koştur geçti ufak bir araya hiç hayır demezdim:) Yeni işinizin keyfini çıkarın, nice nice üst görevlere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koştur koştur yaşamaya alıştığımdan mıdır nedir bu durgunluk beni darlıyor. :) Taşınmam falan gerekmiyor çok şükür ama yeni işime başlamak ve işi öğrenme sürecini bir an önce ardımda bırakmak için sabırsızlanıyorum.

      Sil
  3. Hayırlı olsun... Başından sonuna kadar tam bir sabır abidesi olarak siz, tekrardan ve biraz daha, küpünüz çatlamadan beklemeniz temennisi ile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Güldürdünüz beni hayatımın hiçbir evresinde sabır sahibi bi insan olmadım ama bu konuda gerçekten epey sabrettim. Umuyorum güneşli güzel günler yakındır.

      Sil
  4. Bu gibi durumlarda ne diyoruz, "Tez olsun kolay olsun " .. Tez olsun kolay olsun, tez olsun kolay olsun, tez olsun kolay olsun. E hadi hadi hadi hadi. Bak almiim ayağımın altına. Hadi gene gelmesin haber de göreyim.

    Sen bu arada derin nefes allll, verrr, alll, verrr.

    Can işe alındıktan sonra üç ay başla diye ses çıkmayınca deli olduğumuzfan seni çok iyi anlıyorum. Tez olsun kolay olsunu o ara uydurduydum :) Geç olsun da güç olmasın sözü beni deli etmeye başladıydı zira

    Tebrikler bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy evet ya "Tez olsun kolay olsun." bundan sonra benim de mottom. Geç olsun güç olmasın diyen de halt yemiş onun günümüzde beklemenin ne zor olduğundan haberi kesinlikle yokmuş heralde. :D

      Sil
  5. Allah işini kolaylaştırsın♥️

    YanıtlaSil
  6. Yüzmüş yüzmüş, sonuna yaklaşmışsınız. Biraz daha sabır diliyorum size. Eminim, gönlünüzden ne geçiyorsa, o olacak. Şimdiden hayırlı, uğurlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. :) Umuyorum son düzlüktür burası biraz yoruldum galiba.

      Sil
  7. Tevekküle, sabra, beklemeye, hazmetmeye, konuşmamaya, tepki göstermemeye, haklıyken haksız sayılmaya... alışmış bir toplumun bireyi olmak kolay değil tabii!
    "Dövüşürken hanımefendi olmamak" kadar sakin ve uysal bir konumda beklerken de akıllı ve mantıklı, iyimser ve neşeli olmak zorundayız.
    Bugünlerde pek çoğumuz enerji kaybına direnmekle mücadele etsek de lütfen bir tutam umutla güne başlayalım. Zor ama imkânsız değil.
    Örnek olmak da kolay değil ama, hepimiz izliyoruz!
    Kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bugün sabah kalkıp bir kına gecesine gidebilseydim keşke iç dünyamda öyle şıkır şıkır başladım ki güne... Ama akşama enerji falan hak getire tabii. Beni en çok belirsizlik yoruyor bana bir tarih verseler bende planımı ona göre yapabilsem ne kolay olacak olsa.

      Sil
  8. Netliğin olmadığı, belirsizliğin uzadıkça uzadığı zamanlar çok zorlayıcı gerçekten. Seni çok iyi anlıyorum. Öte yandan yazını okurken seninle gurur duydum. Sen sana düşen kısmı öyle güzel yerine getirmişsin ki... Yıldızının barışmadığı İngilizce'yi dahi ne güzel kotarmışsın. Bak stratejilerini İngilizce anlatacak seviyede çalışmışsın da çıkmışsın karşılarına. Aynaya bak ve kendine bi öpücük at, göz kırp, ne bileyim bi yerini çimdikle "Allah'ım beni nazarlardan koru" Diye :)) Çünkü böylesi zamanlarda korkup kendi konfor alanında da kalabilirdin. Kafanda hep bir "Acaba? " Sorusuyla da yaşayabilirdin. Ama sen konfor alanından çıkmış, aktif bir şekilde elinden geleni yapmışsın. Artık gerisi nasip kısmet. Ki umuyorum her şey senden yana olur. Tüm güzellikler seni bulur😍🌸. Hangi yolda olacaksa bu o olsun. Açıkçası sürece bakınca sonuç çok da önemli gelmedi. Sonuçta bu süreçte sen zaten kendine de neleri neleri yapabileceğini kanıtlamışsın. :)) Bolca güzellikler, mutluluklar diliyorum sana, gurur duyuyorum seninle🙏😍❤Not: Telefondan yazınca ne çok hatalı kelime olmuş. Yorumu tekrar gönderiyorum :)) Mutluluğumu hatalı göndermek olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ben kontrol manyağı biriyim. Çünkü bana deseki 1 Ocak mesela okey ben beklerim, hem neticede sayılı gün çabuk geçer değil mi hemşirem. 🤭🤭
      Aslında kendimi bir deneyeyim diye çıktığım bu yol (çünkü iş görüşmeleri ben görmeyeli epey bir değişmiş, study-case yapmalar falan gibi) beni hiç ummadığım bir noktaya çıkardığı, belki umut ettiğim ama gerçekten ummadığım.
      Valla bende kendimle pek gurur duyuyorum yalan söylemem çünkü içimde tam bir yerde vazgeçmenin nasıl kıyısından döndüm biliyorum. Aynada kendimi görünce "afferin kız" diyorum, çünkü önce kendi kendini övebilmeli insan. 🤭😂
      Ya birde yorumu düzeltmiş yeniden göndermişsin, hevesimi paylaşan kalbinden kucaklarım. İyi ki varsın. ❤️❤️❤️

      Sil
  9. Hayırlı olsun şimdidenn güzel enerjilerr🦋💙 hemen sana da uğradim kiiii

    YanıtlaSil
  10. Çevremden bildiğim kadarıyla iş verenler yurt dışında olunca biraz uzun sürüyor işler ama sonu beklenildiği gibi, yani iyi bitiyor. Bir blog yazarından şöyle güzel haberler okumak iyi geldi bana bile valla. Hayırlı olsun, her şey istediğin gibi olsun güzel blog arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ❤️❤️❤️ Kalbi güzel blog komşum benim teşekkür ederim. Gerçekten işin içine yurtdışı girince ayrı uzuyor, farklı farklı departmanlar arası iletişimler nedeniyle ayrı uzuyor. Napalım bekleyelim bakalım.

      Sil
  11. Tebrik ederim. Sabrın sonu selamettir derler. Ben de Haziranda evraklarımı verdim bir Kuruma ve bekliyorum çağırmalarını. Çağıracakları %100 ama gel gör ki bekliyorum. Arafta olmak kadar can sıkıcı bir şey yok. Hemen aidiyet kırılıyor, oraya ait değilmişsin gibi hissediyorsun. Siz sonucu düşünün, sabırla bekleyin. Nihayetinde güzel bir değişim olacak görünüyor. Tekrardan tebrikler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umuyorum en kısa sürede çalar telefonunuz da çağrılırsınız, beklemek ne derttir ben anlarım.
      Eski ekibime aidiyetim bitme noktasında ama yeni yerime geçmediğim için oraya da ait hissetmiyorum. Kimim ben diye dolaşmaya başlıycam yakında. 🤭

      Sil
    2. Teşekkür ediyorum. Beklemedeyim anbean bakalım ne zaman vuku bulacak güzel haberler. Bir kişilik sorunsalı olmasa da "ben nerede çalışıyorum" sorunsalı oluyor. Ümid ederim ki hemen biter çilemiz. :) :)

      Sil
    3. Handan Hanım'ın da dediği gibi "tez olsun, kolay olsun" duasına devam o zaman. :)

      Sil
  12. Ah çok tatlısın yaaa <3 :)
    Bence bu iş hallolmuş bile, tebrikler. Tüm o aşamalardan geçmişsin olay tamamdır. Bence Kasımın ilk haftasında çözüme ulaşacak, öyle hissediyorum. :)
    Dualarım ve hislerim seninle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🥰🥰 Ay hadi inşallah ya, bir sabah kalktığımda şöyle güzel bir mail görürüm diye hayal kurdurdun şu an bana.

      Sil
  13. Bütün zorlu aşamalar geçilmiş, sizin seçildiğiniz kesinleşmiş, bir habere kalmış iş. Bence bu ara dönemin tadını çıkarıp heyecanı azaltmak iyi gelebilir. Ohh mis gibi az iş, tertemiz keyfini çıkarın. Nasılsa o "hadi" gelecek. Çok tebrikler 🤗🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🤭 Ay o "hadi" gelsin diye niye bu kadar acele ediyorum ki diye düşünmedim değil şuradaki güzel yorumları okudukça. Bazen de bakış açışı herşey sanırım. An itibariyle saldım gitti.

      Sil
  14. Hakkında hayırlısı İnşallah. :) İş konusunda çok başarılısın, benim hevesim yok böyle şeylere. İnsanlarla uğraşmayı sevmiyorum, kendi halimde çalışmalıyım ben. Kısa sürede çözülür İnşallah sıkıntı, kolaylıklar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efenim siz yazar olacaksınız bir faniler de okuyacağız kitaplarınızı tabiki. 🤭 Ben uzun yıllardır aralıksız çalışıyorum, çalışmadığım bir hayatta sudan çıkmış balığa dönebilirim belki de hiç bilmiyorum.

      Sil
  15. Dualarım ve everjim seninle. Reiki enerjisi ile küçük bir çalışma yaptım senin iş olayın en hayırlı ve hızlı şekilde çözülmesi için. Şifa olsunnn. 🧡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ❤️❤️❤️ Yaaa çok teşekkür ederim, ne güzelsin. Bu iş çözülür çözülmez gelip buraya haber vereceğim.

      Sil
  16. Ay hadi bir an önce istediğin gibi olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ❤️❤️ İnşallah olsun ya çalışma hevesim tavan yaptı kırmasınlar hevesimi.

      Sil
  17. Hayırlı olsun. Sizin şirkette bana göre iş varsa bir yorum yeter. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😀😀 Sizin yeniden taşınasınız geldi sanırım. Ne tarz işler lazım size?

      Sil
  18. Çok tebrik ederim. Umarım her şey çabucak çözülür ve gönlünüzce olur. :)

    YanıtlaSil
  19. oleey maşallah sanaaa yapacan tabiii :) bekleyiş de geçecek tabisi yakında :) olur öyle şeyler bazen :) yetkililer zaman bulamamış demekkisi :) yeni yılda başlarsın en geç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yıla kadar iki kere başlardım ya bu İnsan Kaynakları departmanları biraz hızlansın artık. :D

      Sil
  20. Gönderiyorum pozitif enerciyi! Benimkiler tutar. Pazartesine hazırlıklı olun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah çok güldüm, bu yorumu gördükten sonraki gün yeni yöneticim pazartesi gününe toplantı attı, ben şok. :D

      Sil
  21. Ne güzel haber, tebrik ederim :) Başarılar..

    YanıtlaSil
  22. Ah Allah'ım hiç sabredemem bu senaryoda! Allah kolaylık versin, tez vakitte sonuçlandırsın. Hala ses yok mu 🤧

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yöneticim pazartesi için toplantı attı ama hala resmi olarak başlangıcım belirlenemedi, bekliyoruz...

      Sil
  23. "Enerciii" göndermek isterdim ama malum enerji işleri şu aralar biraz sakat. Sadece dua gönderiyorum. Rabb'im yolunuzu aydınlatsın!

    YanıtlaSil
  24. Tebrikler öncelikle. Bekleme süreçleri sıkıntılıdır sonuç kesin belli olsa da. Biz yine de enerjimizi gönderelim:)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.