16 Temmuz 2012

Geçmiyor günler..

   Sevdiğimin kardeşi nişanlanıyor o da Amasya'ya gitti mecburen. Ama arada mesafelerin olması hiç de hoş değil.. Hiç değil. Valla değil. Böyle bir yanım eksik gibi.. Elimi kesmişim de sanki sızlıyor gibi.. Öyle birşey işte anlatabilsem...
   DGS sınavı geçti gitti ve ben sınava giremedim. Çünkü başvurular ne zaman başladı da bitti haberim bile olmadı. :( Sorumsuzluk duygusuyla yaşamak böyle işte iyi oldu sana dedim kendi kendime..
   Haftasonu denize gittik ama gitmesek daha mı iyiydi bilemedim. Cumartesi gününden kalan yanıklarım hala sızım sızım sızlıyor. Bugün kıyafet giymeyi zor başardım. Zira her tarafım pancar kırmızısı ve sanırım bronz değil de kızarık kalacağım yaz boyu. Çünkü iki gün geçmesine rağmen kırmızılıklarımda hiç bir azalma olmadı... Off yanıyorum...
   İş, işte bildiğiniz gibi sıkıcı mı sıkıcı üstüne birde bugün yoğun mu yoğun. Çekilir dert değil sizin anlayacağınız. Beni çalıştığım hiç bir iş mutlu etmiyor niyeyse kendime uygun bir iş bulmadım mı acaba hala ben?? Gerçi bir önceki işim beni bundan onbin kat daha mutlu ediyordu ama neyse artık. Kendim ettim kendim buldum. Kahretsin!!
   Orkidemin bir çiçeği kurudu. Valla çiçeğe iyi bakamadım diye sevgilim on yıl başımın etinin yiyecek sanıp çok korktum ama annem yandan yeni bir çiçek filizlendiğini gösterdi. İçime su serpildi. Sevgiliniz birşey alınca kıymetli oluyor. Çiçeklerin yüzüne bakmayan ben söylüyorum bakınız bunu o sebeple ki dikkate alınız.
   Sevdiğime aldığım nevresimler geldi bu arada. Yani dolandırılmamışım. Ama işte gelin siz onu bana anlatın. O kadar korktum ki uyduruk birşey çıkacak diye. Kaliteli ve hoş çıktığını söylemeden edemeyeceğim şimdi. Hatta battal boy tek kişilik bir takım çıktı. Sevgilimin deyişiyle evlenince kullanabiliriz. Çift kişilik yorgan bile girer onun içine. :)
   Çok sevdiğimle ilgili bir yazı oldu farkındayım ama ne yapalım insanın sevdiği uzakta olunca böyle oluyor.

Haydi herkese iyi günler.... :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.