7 Ekim 2013

Bunları sevdim...

Uyandım artık şimdi güne başlayalım. Arada beğendiğim hoşuma giden resimleri biriktirmiştim.
Şimdi onları sizlerle paylaşmak istiyorum.

Resim diyor ki: "Risk al: Eğer kazanırsan mutlu olacaksın, eğer kaybedersen ders alacaksın." 
Her zamanki gibi tam çeviri için işin doktoruna kadar bi gidip geliniz lütfen. :)

Bu resim ne anlatmaya çalışıyor bir fikrim yok ama ben buna bakınca aynen böyle boşlukta bir başıma hissediyorum kendimi. Yapayalnız ve sinirli.. Sinirliliğimin nedenini sonraki postlarda ifşa ederim..

Cemal Süreya candır. Bende nedensiz bu resmi sevdim..

La paz... Buraya gitmek istiyorum, öyle huzurlu görünüyor ki.. Sanki elimi uzatsam herşey birden bozulacakmış gibi bir havası var. 

demiş Turgut Uyar. İyi demiş.

Chocolata lasagna imiş. Ağzımı sulandırıyor bakmak bile. Bunu nerede bulabilirim biri konuya bir el atar mı please? yoksa oturup evde yapacağım. Çaresizim..

Söz zaten öyle anlamlı ki ne desem boş kalıyor. Sevdiceğim.. <3

Şahsen ben hiçte öyle düşünmüyorum, Lakin resim hoşuma gitti yine de. Şahsen ben yağmur gördüm mü fırtınaya yakalanmışım gibi kaçacak delik arıyorum..

Cevabı öğrenmek için alttaki resme geçelim lütfen..

Cevap bu şirin, tatlı mı tatlı şey tabii ki... O değilde bunun alnına bu şimşeği kim çizmiş küçük Potter bırakın beni yiyeceğim ben bunu... Allahımmm... :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.