22 Ekim 2024

Geleceğim, gelemiyorum..

Hello,

O kadar yorgunum ki... Depresyondayım ve orada mümkünse öylece kalmak istiyorum.

Buraya da gelmek istiyor ama gelemiyorum. Birçok şey yapmak istiyor ama yetişemiyorum.

Yeni iş bana yaramadı, kaybolmuş hissediyorum. Haftanın bir günü iyi gitse geri kalan günler çok çok daha kötüye gidiyor.

Böyle ummamıştım, bulduğumdan da memnun olamadım. Olamadım, olduramadım, oldurabilecek miyim ondan da emin değilim.

Şeytanın bacağını bir kırarım belki dedim, devamı gelir mi emin değilim...

Sağlıcakla kalın.



4 yorum:

  1. Biz iyiyiz, dilerim senin için de her şey yoluna girer ve yolunda gider...

    YanıtlaSil
  2. Yeni işin zorlu safhasındasın anladığım kadarıyla ama bu hep böyle sürmeyecek bence, illa ki bir çözüme ulaşma ya da rayına oturma durumu söz konusu olacaktır. Bu arada sen kendine iyi bak :) <3

    YanıtlaSil
  3. Her şey gönlünüzce olsun, sağlık olsun...

    YanıtlaSil
  4. Hmm zor dönemdesin galiba ama senin gücünün farkındayım. Kendine biraz şefkat göster, her şeyin iyi olacağına inanıyorum, en iyisini diliyorum.
    Sağlıkla kal ve kendine iyi bak! :)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.