18 Aralık 2013

Delireceğim...


  • Bu içimdeki sıkıntılar aldı yürüdü. Şu yalnızlığım gittikçe büyüdü. Sevdiceğimin hasretinden içim şişti. Gördüğünüz üzere hiç iyi değilim. Yakındır delireceğim..
  • Kendim için yeni bir dünya kurmaya çalışıyorum. Dükkan'ın işleriyle koşturup duruyoruz Gamzemle. İnsanın bir işe kendisinin kalkışması da çok garip... Herşeyiyle ilgileniyorsun ve yorulmuyorsun. Gece üçlere kadar mutfaktayız ama hiç sesimiz çıkmıyor. Bazen keki tutturamıyoruz ama umudumuz kırılmıyor. Yeniden başlıyoruz. Yeni bir yol açıyorum kendime. O yolda ilerlemek ve herşeyi unutmak istiyorum.
  • Hasretlik çekmek de çok zormuş bu arada ve insan herşeyi sevdiğine sırf sevdiğinden yapıyor. Özlüyoruz birbirimizi, birbirimizden çıkarıyoruz acısını. Aşkta mantık olmuyor lafları çok doğruymuş meğerse..
  • Bu haftasonu iki pasta siparişi var. Geçtiğimiz hafta siparişimiz yoktu ama boş da durmadık hani. İki önceki postta görebileceğiniz üzere dükkanın sitesi artık hazır. :) Hiç bilmediğim işlere kalkıştım ama site işini de biraz bildiğim yollara sokarak hallettim velhasıl. :) Kartvizitler de bugün yarın geliyor, ay değmeyin keyfime şekerim.
  • Değmeyin diyorum ama değiyorlar. Keyif falan bırakmadılar ki... İşyerinden bana artık fenalık geldi. Ciddiyim gerçekten geldi. Bu kadar mı sorunlu bir yer olur ya hiç bilmiyorum ben... Başkalarının arkasını toplamaktan bıktım. Depresyona soktular beni..
  • Zaten Güneşi Beklerken'in de yeni fragmanı yaynlanmadı. Fenalardayım.
  • Dükkan'da bir tur atmayı unutmayın. Sevgilerle Applesodaa...

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.