24 Aralık 2013

Yazamıyorummmm...

   
   Bugünlerde hiçbir şey yazamıyorum. Aslında önceden yazdıklarımda yazıdan sayılıyor mu bilmiyorum? Sahi ne diyorsunuz bu konuda? Herkesin anlayabileceği bir şeyler yazayım istiyorum ama olmuyor. .s Yazılar hep özele kaçıyor nedense, beceremiyorumdur belkide.. Yazma işi bana göre bi iş mi onuda bilmiyorum. Sadece bir şeyleri kağıda akıtmayı seviyorum. Sanki yazdıkça içimdekileri boşaltıyormuşum gibi geliyor. Yazmanın da bi çeşit terapi olduğu ortada canlarım ama aslında spa falan da deneyebilirim dimi? :))
   Konu bulamıyorum yazmak için. .s Politika yavan ve boş bence üzerinde konuşulacak bir demokrasi olmadıktan sonra kaset skandallarını yazacak halim yok ya şekerim!! :) Kurgu yazmak hoş ama bu blog için boş bence, zaten bir şeyler kurgulayacak halim de yok şu günlerde. Gündemde olan şeyleri yazayım desem gazeteler yazıyor zaten bana ne hacet.. Söyleyin ben ne yazayım ya?? Yine seçme saçmalar yayınlamak kalıyor bana üzgünüm ama konu bulamadık yani. Aklına bir şeyler gelen olursa yorum atsın canlarım.. 


                                                                                                                               -seçme saçmalar iyi günler diler-


P.S: Bitanecik aşçım nice mutlu yıllara... .)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.