12 Aralık 2013

Çıkışa az kala..

   Yeni kurbanlarımı buldum. Teyitleştik, görüşme saatlerini ayarladık. Üzülüyorum ama bu benimkisi de bir yerde iş işte yapıyoruz mecbur...
   Dün Sevdaluk dizisini izledim. Böyle bir huzur bir dinginlikti ki üzerimdeki... Ah görmeniz lazımdı.. :) Bir yandan örgümü örüyorum. Bir yandan dizimi izliyorum, dinliyorum. Arada da şişimle başımı kaşıyorum. :) Allah değmeyin keyfime..
   Bu akşam da kısmetse aynı seremoniyi tekrarlayacağım ama izleyecek dizi yok. Artık ne çıkarsa bahtıma kısmet şekerim. :)
   Demet Akbağ demiştim bak unutturdunuz. Hükümet Kadın'ı geçen sene ilk izlediğimden beri Demet Akbağ hayranlığıdır ki bu bendeki aldı başını yürüdü. :) Lakin pek de güzel oynuyor şimdi demeden geçmeyeyim.
    Bugünü de kısmetse böyle bitirdik yavaştan ah yarım saat bir erken çıkış verseler de yine neşemi bulsam.. 
   Neyse Albeni eşliğinde iş yerindeki son dakikalarımı en azından ağzımın tadı bozulmadan geçireyim. Bu arada Albeni ile bir reklam anlaşmam yoktur. Lakin illa ki Applesodaa'cığım biz sana bi koli yollayalım derlerse de "Ay şekerim alamam." diyemeyeceğim. :)
   Applesodaa kasvetli ofisten içindeki son neş'e kırıntılarıyla bildirdi. :) Kıymet de bilmiyorsunuz lakin....

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.