11 Aralık 2013

Ah yağmur dönerken kara...


  • Günün anlam ve önemine ithafen bu şarkıyı seçtim canlar. Her ne kadar Ankara şehrini pek sevemesem de Vega'nın sesi hürmetine. :)
  • Henüz işten çıkabilmiş değiliz. Yirmi  dakika sonra çıkacağız. Kar nedeniyle bize sadece ve sadece yarım saatçik erken çıkış verildi anlayacağınız. Dertliyim, kederliyim...
  • Eve nasıl gideceğimizi ciddi ciddi düşünüyorum. Yani aşırı bir trafik olacağı malumumuz. Acaba otursam bir yerlerde vakit mi öldürsem?? Düşünmeye devam edeyim.
  • Dün elbetteki gittim o ipleri aldım. :) Hatta atkıya da başladım. Sevdiceğimin üşümemesi için önümüzdeki hafta sonuna kadar yetiştirmem lazım. Durmak yok örmeye devam. :)
  • Haftasonu minik bir pasta yapıp şirin mi şirin bir hanımefendiye ziyarete gideceğim. :) Ona da bir atkı örmeyi planlıyorum ama yetişecek mi bilemedim. :)
  • Son onbeş dakika kalmış gideyim de aheste aheste toparlanayım. :)
  • Bol karlı seyahatler. Applesodaa..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.