10 Aralık 2013

Yağarsa yağmur yağar...


  • Bugün kar yağacak dediler. Gözlerim camlarda kaldı ilk düşen karı ille de görmek istediğimden.. Ancak bize yine hasret, bize yine hüsran... Oysa ki bembeyaz bir sabaha uyanacağım düşüncesiyle uykuya dalmıştım. :(
  • Resmin faziletine gelirsek; sabah aynen bu resimdeki gibiydi yollar. Şemsiyelerin savaşı bölüm bir. Aman benim şemsiyem bir başkasınınkine değmeye görsün hemen şöyle gözlerini belertip bakıyorlar. Allah'tan ufak tefek minnacık birşeyim de küçük kız çocuğu sanıp gülümseyip gidiyorlar. Minyon olmanın ekmeğini çok pis yiyorum ne yalan söyleyeyim. Hem otuzumda bile 20 göstereceğim şekerim bundan iyi daha ne olsun. :)
  • Dün akşam İstanbul trafiği felç falan değil doğrudan kangren olmuştu. Annemin arayıp uyarmasıyla beraber Beşiktaş'tan ip alma işini erteleyip doğrudan metrobüsle eve geçtim. Ama o ipler alınacak. Alınmalı. Bu akşam kısmetse kar yağarsa erken çıkarım da geçerim inşaallah. :) Gerçi hala yağmadı...
  • Bu arada İstanbul'un trafik sorununun asla ve kat'a çözülemeyeceğine dün akşam kesin karar verdiğimden bu sabah kendimi yormadım ve trafikte bir güzel otobüste uyuyup dinlendim. Kesin çözüm olarak ise sevdiceğimi de ikna edip izdivacımızı yaparken başka bir şehre taşınmayı çok fena planlıyorum.. :) İstanbul ben bir ihtimal hani, olur ya gidebilirim. Hazırla kendini...
  • Akşam saatlerine doğru bu kar kesin gelecek diyorlar lakin o kadar geç vakit gelirse işten erken çıkamayız ki.. :( Erken çıkasım var... Çıkmam lazım...
  • Kafam bugün çok karışık.. Şiddetli karın ağrısıyla beraber, mide bulantısı ve halsizlik de diğer belirtilerim.. Sanırım tükenmişlik sendromum var.. Bu iş, bu deli patron beni bitirdi canlarım..
  • Neyse artık neyi anıp da ne hazırlamak gerekiyorsa, patron geldi. Ben kaçtım.
  • Sevgiler, saygılar..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.