7 Nisan 2014

Tünaydın Türkiye :)


  • Ofise dönüşümün ilk günü şimdilik, ama sadece şimdilik sessiz, sakin ve güzel ilerlemekte. Gün ilerledikçe başıma neler geleceğini inanın bilemiyorum. 
  • Tatilden sonra işe gelmenin hiç de bana göre olmadığını bir kez daha anlamış bulunmamla beraber, tatilimi çooook özledim... :(
  • Gel gelelim eninde sonunda, ayaklarımın beni geri çağırmalarına direnerek işe geldim. Ofise sabahın köründe gelmeme müteakip işlerimi ancak şimdi toparlayabildim. "El elin eşeğini türkü çağırarak arar." atasözünün doğruluğunu bu sabah bir kez daha kanıtladıktan sonra geleyim de bir selam edeyim dedim.
  • Bunu yanı sıra sevdiceğimle romantik tatilimiz çok güzel geçti. Bisikletten düştüğüm halde çok güzel geçti hemde. :) Nazar değdirenin gözünü bizzat elcağızımla oyarım ona göre... Resmi de sevdiceğime armağan ediyorum... :)
  • Tatili annem de boş geçmedi ve 1600 TL'lik ev tekstili alışverişimizin son taksiti biter bitmez, beni beyaz eşya mağazasına sürükledi ve 4900 TL'lik bir borca daha sokarak ferahladı. Çeyiz adı altında beni iflasa sürüklüyorlar dedim dedim de inanmadınız. :( 
  • Beyaz eşya mağazasına girerek komple gri eşya almak bana yakıştı bence de. :) Evet biliyorum parmak izi falan oluyor ama beyazlardan daha asil duruyorlardı. Duruşuma da yakıştılar. :) 
  • Hayır şekerim o ego bana ağır gelmiyor. Rahat rahat taşıyorum. :)
  • Sevdiceğim ayın 17'sine kadar burada lakin görüyorsunuz ya size de vakit ayırıyorum. :) Direnmeye devam edelim bu ayrılığın topyekün bitmesine son 177 gün! 
  • Bu arada bizim kızlar komple sıraya girdiler son iki günde gerçekleşen sözlenme oranı 2013'ün toplamını geçti. Ha gayret kızlar evde kalmış kız olmaya son!!
  • Küçük Süprizler Dükkanı olarak işlerimiz bu günlerde açıldı canlarım. Şu eylül ayında ne var bilemiyorum lakin bütün siparişler eylül ayına birikti.
  • Gözlerinizden öper, öğle yemeği için aranızdan ayrılırken ben düşünün bakalım yarın Elif'in kız isteme töreninde ne giyebilirim?
  • Selamlar, saygılar. Applesodaa.
Not: Resim "Bence sen harikasın!" diyor. Tam çeviri için dahiliye uzmanına göstermeyi ihmal etmeyiniz. Resmi de böyle açık havalı, bulutlu falan koydum ki evrene mesaj göndereyim. :) Alırsa alır, almazsa kendi bilir canım...

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.