27 Mart 2014

Kısa kısa...


  • Arada bir kısa kısa başlığında da yazayım dedim. Malum maddeli yazmayı sevdiğimi Obama bile duydu. Ayrıca bir konuya bağlı kalamıyorum. Bu bir problem midir? Benim için değil ama sen rahatsız oluyorsan şekerim bilemiyorum. Yani rahatsızlığından keyif alıyor olabilirim. Ama bu benim sadist olduğumu göstermez bence. (Burada doğru terim sadist olmayadabilir. Lakin doğrusunu google'a sormaya üşeniyorum.)
  • Kısa kısa dedim ama ilk madde Everest'e değdi hatunlar. Neyse bu da problem değil. Tatile çıkmama son bir gün kalmışken hiçbir şey bana problemmiş gibi görünmüyor ne yapayım. :) 
  • İçimdeki Ezgi'nin Günlüğü'ne bir dur diyelim hep birlikte çok rica ediyorum. Zira bu haftanın başından beri dilimde "Zerdaliler", "1980" ve "Eksik bir şey mi var?"... Hayır sesimde güzel değil ki dinlemek zorunda kalanlara yazık oluyor. :(
  • Patronumun deniz aşırı seyahate çıkmasıyla birlikte onun yerine ofiste terör estirme görevini ben devralmış bulunuyorum ve görevimi başarıyla yerine getirdiğim kanısındayım. Hayır ben bağırıp çağırmasam sonra o gelip bana bağıracak. Ben de emir kuluyum be şekerim.
  • Bürokrasiden hiç anlamıyorum ve de tamamen zaman kaybı olduğu kanısındayım. Bu sebeple bu konu hakkında bir şey öğrenmeyi de prensip olarak reddediyorum. Kim demişse "cahillik mutluluktur" diye iyi demiş, kesinlikle can-ı gönülden katılıyorum.
  • Bazen insanların haksız öfkelerine maruz kalmaktan çok bunalıyorum. Öfkenin hedefi sen olmasan dahi mağduru sen oluyorsun. 
  • Ve havalar bu kadar güzel olduğunda çalışmak zorunda olduğuma çok üzülüyorum. Öğrenciliğimi özledim vallahi, tek derdim ders olsaydı da bitince çimenlere yayılsaydım. Şimdi ben işten çıkana kadar akşam olacak ve güzel havanın da güneşin de tadına varmaya fırsat olmayacak. Neyse canım yine de çok üzülmeyeyim, haftaya bende fırsat buldukça güneşlenirim. :)
  • Resim diyor ki: "Bana minicik bir daire, yetecek kadar yiyecek ve seveceğim bir iş ver." Kimse bunları verecek olan bir adet de ben istiyorum daire ve de özellikle iş kısmından... 
  • Güneşli günleriniz olsun. Sevgiler Applesodaa.
  • Notlu madde: Aralara böyle koyu renkli maddeler koyunca yazı devlet dairesi yazışması kadar havalı oluyor gibi bir his var içimde ama benim hislerimin güvenilirliği de çok değildir. Notlu maddenin notu: Çocuk muyum neyim? :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.