5 Mayıs 2014

Pazartesileri hiç sevmem...


  • Bütün bir hafta sonunu dinlenemeyerek geçirdikten sonra bir pazartesiye nasıl tahammül edilir, bilemedim ki ben...
  • Cumartesi sabah Küboş'la kahvaltıdan sonra eve geldiğimde insafsız Türk kadını, Hitler'in tahminimce eski yardımcısı, annem tutturdu temizlik diye. Bel ağrım temizlik sonrası dayanılmaz bir seviyeye ulaştı ama önemli değildi, önemli olan temizlikti, incir reçeliydi... Uykusuzluktan saçmalıyorum neyse devam edelim.
  • Temizlik sonrası asker eğlencesine katıldık. Eğlence gece yarısı bitince, 3 gibi yatıp 8 gibi kalktık. Sabah aynı askerin mevlüdü için hazırlıklar tüm hızıyla devam etti. Mevlüt sonrası koştura koştura eve gelip, 2 adet siparişimiz için çalıştık. Gece ikide yatarken kafama balyozla vuruyorlardı. Uyandığımda da kaldıkları yerden devam ettiler. Şimdi iş yerindeyim sürünüyorum...
  • Sipariş yapmak neyse de teslim etmek asıl büyük sıkıntı, o pastanın başına ne gelirse yolda geliyor zaten... Daha dün gibi hatıramda 2 katlı pastanın nasıl da yolda devrildiği... :(
  • Ayrıca yarına 1 adet, cumaya 1 adet, cumartesiye 1 adet daha siparişimizin olduğu gerçeğini bir yana koyarsak, cuma da Elif'in nişanı var. Daralıyorum.
  • Bu arada size bahsettiğim iş görüşmesi için aradılar tekrar, bir haftaya kadar nihai kararı vereceğiz sizinle görüşmelerimiz de olumlu devam etmekte haber vermek istedik dediler. Şimdiden bayram havasına geçmek istemiyorum ama herhalde, galiba, sanırsam bu iş olacak canlarım. :) Açalım halayı! Aman ya ben halay çekmeyi de bilmiyorum ki.. Neyse önümüzdeki mayısa kadar bunları öğrenmem şart zaten.
  • Kurabiye ve naneli yeşil çay eşliğinde ofisten bildirdi Applesodaa... İyi günler dilerim canlarım. :)
Not: Resmi yoğunluktan, kırılan dişine dolgu yaptırmaya gidemeyen şahsıma armağan ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.