22 Mayıs 2014

Sormuyorlar...


  • Bugünlerde pek iyi değilim. Yani aslında iyiyim de ne bileyim bir şey eksik işte yalnızım çokça belki de? Konuşmaya ihtiyacım olabilir. Olmayadabilir. Bir şeyim varda neyim var bilmiyorum işte...
  • Sevdiceğimi çok özledim... Görememek bile tamam da kokusunu duyamamak var ya ona tahammül edemiyorum. Bende kalan tüm tshirtleri ben gibi kokuyor artık. Çok özlüyorum...
  •  Tarçınlı cevizli kek eşliğinde size şu güzel haberi de vermek isterim ki annemin hastalığı ile ilgili testleri çıktı. Çok şükür sonuçlar iyi, annemin ameliyat olmasına da gerek kalmadı. :)
  • Size bahsettiğim o iş de olmadı. Ben umudu kesmişken aradılar dediler ki haftaya kesinlikle bir görüşmemiz olacak sizinle sonra o hafta geldi geçti, bir sonraki geldi geçti, ses yok. E ben zaten umudu kesmiştim beni yine arayıp niye böyle yaptınız anlamadım ki...
  • Kafam çok allak bullak, patronum her gün sağ olsun canıma itina ile okuyor. Ayrıca bugün dolgum düştü. Bu dişten artık bana hayır gelmez akşama dişçiye gideceğim ama ne yapar dişime hiç bilmiyorum bu da beni huzursuz ediyor.
  • Sürekli bebek mevludunun tarihini değiştiren kuzenimi mi önce bir kaşık suda boğsam yoksa patronumu mu paradoksunu hala çözemedim.
  • Bir de hamama gidelim diyoruz. Ramazan gelmeden aklanıp, paklanalım..
  • Kucak dolusu sevgiler gönderdim hepinize. Applesodaa.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.