12 Mayıs 2014

Birazcık dinlenebilir miyim?

Bu hafta anlatamayacağım kadar yoruldum. Genellikle 4 saatlik uykuyla dolaştım. Biri iki katlı nişan pastası olmak üzere beş adet pasta yaptık. Uykuya hasret kaldım desem hiç abartmamış olurum.

Şirketin Sodex fuarına katılması ise durumu hiç ama hiç kolaylaştırmadı. :( Topuklu ayakkabılar üzerinde gezmekten ayaklarım perişan oldu.

Ayrıca Elif de sanki başka hiç gün yokmuş gibi gitti cuma günü nişanlandı. Bu kızın her işi ters, kız istemesi de salı günü olmuştu. Düğünü de bir pazartesi olacak demişti dersiniz.

Dün de annemin evde günü vardı. Misafirler çok kalabalık olmasa da yine de gürültü rahatsız ediciydi. 

Yani demem o ki şu odayı bana versinler şöyle boylu boyunca uzanıp, dünyayı unutup dinlenmek istiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.