28 Eylül 2015

Ben geldim!!!

Canlarım, ciğerlerim, casperlarım...

Taze gelin düğünü yaptı, balayını iç etti. Döndü, dolaştı, sabahın köründe yollara düştü işe geldi...

Eylül'de gelin olmak zor...

Okulların geç açılması da her türlü beni vurdu. Balayı için uçak biletleri, okullar bayram sonuna kadar tatil olunca aldı başını gitti. Yandı cebimiz, cüzdanımız... Okulların tam açıldığı gün de işe başlayacağım güne denk geldi...

Doğuştan bahtsızım annem ben...

Evlilik nasıl bir şey diye sorarsanız henüz bende tam anlayamadım, onu bir ara bilahare yazarım...

Ama düğün yapmak çok zor bakın demedi demeyin sonra...


Düğün günü insanın halet-i ruhiyesi on dakikada bir değişiyor... Ruh değişimlerinden bedenim yoruldu inanın... 

Bana sorarsanız düğün tavsiye etmem. (Soran olmadı ama..) On kere kına gecesi yaparım ama...

Neyse detayları başka yazılarda ben detaylı detaylı anlatacağım size.

Sabah şerifleriniz hayrolsun der, gözlerinizden öper, geçmiş bayramınızı kutlarım.

Applesodaa sabah haberlerini ofsten canlı bildirdi.

Saygılar.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.