26 Ocak 2017

Döndüm...

Applesoda is back... Sevgiler, saygılar canlarım, ciğerlerim.

Taşındım!

Bomba haberi patlattığıma göre sizleri sürecin detayları ile sıkmak isterim.
Ay benim canım zaten burnumda derseniz, lütfen okumayınız zira içinize fenalık gelebilir.
Hatta böğrünüze öküz bile oturabilir.

Evi alma kısmından daha önce bahsetmiştim.
Ama alt detaylara inersek eğer bayağı sancılı oldu süreç.
Stresten sivilcelerim buradan Ankara'ya yol oldu. :( 
Bankalarla işlerimizi hallettikten sonra eşim tapuya gitti ve kalan işlemleri halletti.

İş değişikliği yaptığım sırada arada bir gün boşluğum olduğundan krediyi ben çekemedim eşim çekti.
Kredi kimin adınaysa ev de onun adına oluyormuş.
Benim resmin o tapunun üstünde olacaktı ama ahhh ahhh...

Neyse kanayan yaramı geçip, toplumun kanayan yarası nakliye şirketlerine gelelim.
İnternetten bir dünya nakliye şirketi buldum. Hepsini tek tek aradım.
Eşyalarımı tek tek saydım, Nereden nereye gidecek evler kaçıncı katlarda hepsini belirttim.

Gelen fiyatlar arasında uçurumlar vardı.
Yani nasıl o kadar alakasız teklifler verebiliyorlar hiçbir şekilde akıl sır erdirebilmiş değilim.
Orta halli bir şirketle anlaştık.

Yüreğim ağzımda taşınma gününe geldik.
(Nakliye şirketi seçmenin inceliklerini sizlere başka bir yazıda detaylı olarak anlatacağım.)
Ve de kış günü yağmur çamur taşındık.

Bir an hiç bitmeyecek. Bir daha hiç gün yüzü göremeyeceğim zannettim.
Akşam on gibi annem ve kayın annemin de yardımıyla büyük kısmını hallettik.

Ama işte sanmayın ki bitti...
Günlerce doğalgaz işlemlerini bekledik. Elektrikli ısıtıcı ile ısındık.
Su kaynatıp da kovalara koyup yıkandık.

Medeniyetin ortasında çekmediğimiz eziyet kalmadı. :)
Şimdi güldüğüme bakmayın, yaşarken çok sinir bozucuydu.
İleride çocuklarıma "Biz bu eve taşındığımızda daha gazı yoktu gazı!..." diyeceğimi
düşünerek kendimi avutuyorum.

:)

Nakliye şirketi seçmenin incelikleri, taşınmanın püf noktaları ve yeni ev dekorasyonumu (artık ne zaman biterse) başka yazılarda yayınlayacağım.

Esen kalın.

Applesodaa.

Not: Resimdeki yastık benim bu durumumu çok iyi ifade ettiği için onu görsel olarak kullandım.
Nereden alabilirim derseniz şöyle buyurun. => Tıkla bana!

Notun Notu: Bana bu yastığı ev hediyesi olarak almak isterseniz hiç itiraz etmem aklınızda bulunsun.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.