30 Haziran 2018

52/19: Bu resimde...


Challange da 19. haftanın konusu "Sevdiğiniz biri hakkında yazın." olarak seçilmiş.
Yeni bir yazı yazmadım. En bir sevdiğim dostumun doğum günü için daha önce yazmış olduğum bir yazıyı buraya ekliyorum.

"Bu resimde bizim arkadaşlığımız, kardeşliğimiz, dostluğumuz var.

Bu resimde birbirimize olan sevgimiz, herşeye rağmen yanyana oluşumuz, huysuzluklarımıza rağmen birbirimizi sevdiğimizin kanıtı var.

Kırgınlıklarımız, küskünlüklerimiz, kavgalarımız, atışmalarımız ve yeniden yeniden barışmalarımız var...

Bu resimde bizim birbirimize olan güvenimiz var. Birimiz ne yaparsa, diğerimizin kaya gibi arkasında duruşu var.

Bu resimde iş ortaklığımız, farklı fikirlerimize rağmen tartışa tartışa çalıştığımız akşamların ağırlığı, gece dörtlerde yatıp sabah yedilerde pasta teslimatına gidişimizin telaşları var. En güzel günlerimizi birbirimiz için daha da güzelleştirmeye çalışma isteğimiz var...

Bu resimde bizim çocukluğumuz, masumluğumuz, genç kızlığımız, kadınlığa adım atışımızın ayak izleri var...

Bu resimde bizim 11 yılımız, geldiğimiz uzun bir yolumuz, varacağımız güzel bir geleceğimiz, paylaşacağımız yeni güzelliklerin izleri var.

Bu resimde senin güzel kalbin, benim sana olan minnettarlığım, benim sana olan sevgim, dostluğumuzun verdiği güven var...

İyi ki varsın iş ortağım, kardeşim, can yoldaşım, yol arkadaşım... Seni çok seviyorum. Nice güzel, mutlu, senli-benli, bol paralı, bol müşterili, pastalı, kekli, mis kokulu güzel yıllara... İyi ki varsın, sen olmasan eksik kalırdım..."

Sevgilerle Applesodaa.

Not: Resim temsilidir. "Bu resim" diye reklamını yaptığım resmi buraya koymadım. :)

14 yorum:

  1. heeey, ne güzel bişi yaa, ne şans ama çocukluk arkadaşı sonra iş arkadaşı ne tatliş bi durum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Arkadaşlığımızın doğası şans üzerine kurulu bizim.

      Sil
  2. Ama artık 'o resmi' merak ediyoruz, nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten birbirinizi bulmuş olmalısınız, bir arkadaşa karşı bu kadar bağlı hisler duymak herkese nasip olmaz :)

    YanıtlaSil
  4. Böyle bir dostluk ne kıymetli :))

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel böyle bir dostluk kurmuş olmanız:)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.