15 Aralık 2012

Uzun lafın kısası :)


  • Yeni işimde eskisi gibi aylaklık edemediğim için yazılar biraz gecikecek. Artık haftada bir ancak gelirim buraya gibi görünüyor.
  • Hafta sonu gezmelerde olacağım. Karlı dağlarda arayın beni. :)
  • Bazen bir tuhaf oluyorum. Bir şeyi unutmayayım diye kendime mesaj atıyorum. Sonra iki saniye sonra telefon titreyince de mesaj başkasından geldi sanıyorum. :)
  • Bu aralar her şeyi unutuyorum. Şemsiyemi otobüste unuttum. Evlat acısı gibi oturdu yüreğime. :(
  • Otobüste tüm koltuklar boşken ısrarla ayakta giden yolcunun beyni nasıl çalışıyor hayret ediyorum Otursana be kardeşim..
  • Uzun zaman sonra bütün kızlar toplandık. Üniversiteden panpişlerim ve ben geçen hafta sonu ortalığın tozunu attırdık.
  • Doğum günüm için hediyelerimi kendim seçmek gibi bir yüzsüzlük yapıyorum. Şimdi kızlara siparişlerimi verdim ama bunun dışında lazım olan şeyler var tabii.. Onları da buraya yazayım da belki alan çıkar. :)
    • Bir adet şapkalı eldiven
    • Milyon tane çorap
    • Küpe ve bilekliklere asla hayır demem :)
    • Lidyana'dan iki adet yüzük (almak isteyene linkini atarım) :D
    • Ayrıca siyah lacivert ve kırmızı bol paça pantolonlara ihtiyacım var. Almak isterseniz bedenim xs veya 34. :)
  • Ah aslında ne çok şey yazmak istiyorum. Kendime bir tablet falan mı alsam ki? Oradan böyle yollarda mollarda post atardım..
  • Bütün hafta uzun uzak yollar gittim. Etiler'de çalışıyorum. Çengelköy'de ikamet ediyorum. Günde 4 saat yollardayım. Günü gününe yaşayamıyorum, yollarda uyukluyorum.
  • O kadar sevimli bir insanım ki otobüste yanıma oturan insanlar sürekli beni uyandırma ihtiyacı hissediyorlar. Uyandırıp hangi durakta ineceğimi soruyorlar. Durağı kaçırmayayım diye herkes seferber oluyor. :)
  • Önceden çalıştığım yerler çok işlek caddeler üzerinde değildi. Hep kalabalık insanlar görürsünüz ya yolda; hep beraber inerler, hep beraber aynı yöne yürürler. Çok hızlıdırlar, sağa sola bakmazlar. Kimseyle konuşmazlar. İşte ben öyle değildim. O kalabalıkların olduğu yerlerde çalışmıyordum. Şimdi bende kalabalığa karıştım. Onlardan biriyim. :(
  • Hepiniz benim bebeklerimsiniz. Öptüm. Bye. :)

2 yorum:

  1. heeey ah maziiiii o günden bu yana neler değişti pekiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İşyerimi Kozyatağı'na taşıdım. Kalabalıklardan uzaklaştım. Plaza insanları arasında halk çocukluğu yapıp, onları irite etmenin keyfine vardım. Evlendim, gündüz iş kadınlığının yanına akşam ev hanımlığını koydum. Ziyadesiyle yorgun düştüm, hala yollarda uyukluyorum. :)

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.