7 Kasım 2013

Bu yağmurlu sabahta...

  • Bu sabah aklıma hepsi birbirinden alakasız olmakla beraber içinde yağmur geçen dünya kadar şarkı geliyor. Sanırım bu yağmurlar beni kötü etkiliyor. Şarkıları örneklendirirsek.
  • Ruh halimin karmakarışık olduğunu yukarıdaki şarkılardan anladınız sanıyorum. Velev ki bunda gün aşırı istifa etmeme rağmen istifamı kabul ettiremeyişimin etkisi oldukça büyüktür. Bunun yanı sıra (dert de hiç bitmiyor anasını satayım) sevdiceğimin izne gelişi yılan hikayesine döndü. Ha bugün, ha yarın diye diye iki haftayı devirdik. O yollar bizi birleştirmedi halen..
  • Evden pasta, kek işine girdik hatunlar hepisinize duyurulur. Bilimum kek, kurabiye, pasta yanı sıra hediye paketleri, nikah şekerleri yani demem o ki Allah ne verdiyse biz size yaparız Gamze'mle. Ticari bir hamle olarak şimdilik fiyatlarımızı düşük tutuyoruz. Feys, tvikır ve instegramda bizi "Küçük Süprizler Dükkanı" adı altında bulabilirsiniz. Yakında internet sitemizi de hizmete sokmamıza müteakiben her yerden rahatsızlık vereceğimiz duyurulur. "Şekerim aklımda şöyle bişey var ama nasıl yapılır bilmiyorum?" ile başlayan tüm cümlelerinize derman olunur. :) Daha sonra bizim minnak tükkanla ilgili detaylı bir post ile dünya aleme yayında bulunacağımı da belirteyim. Bu madde çok uzadı geçelim lütfen.
  • Ne zaman yağmurlu bir sabaha uyansam güne bir - sıfır yenik başlıyorum. Islanmaktan zerre hoşlanmayışımı, kendimi yağmurda eriyecek şeker zannettiğimi bilen bilir, bilmeyenlere selam ederim. Velhasıl ki ben yağmurun 'y'sini görse dize kadar çizmeleri çeken, işe giderken ıslanmaktan öleceğimi zanneden ve ıslandıkça şirretlik oranı yükselen bir insanım. Hal böyleyken otobüste, vapurda neler çekiyorum varın siz bir düşünedurun. 
  • Tabi bence sadece benle alakalı değil bu durum. Misalen bu sabah bakıyorum, yağmur herkesi birazcık gergin yapmış. Aman birinin şemsiyesinin suyu ötekinin papucuna düşmesin hemen karşıdaki kişiyi öldürüp, parça pinçik edip, o parçaları kedilere yem edeceğini ifade eden bir bakış yollanıyor.
  • Buradan çıkarmamız gereken sonucu da yazarak konuyu bağlayayım iyice sırılsıklam olma yolunda ilerliyoruz yoksa.. Heh işte anafikre gelirsek; yağmurlu günler herkeste bir gerginlik bir mendeburluğa neden oluyor görüldüğü üzere, ben görmedim diyenlerin hemen bir toplu taşıma aracına binmesi salık verilir. Ayrıca yağmur ve romantik kelimelerini aynı cümlede kullanmaya kalkan adamın dilinden dolma yaparım. Kesinlikle yağmurlu günlerde hele ki yağmur altında el ele diz dize yürümeyle romantiklik falan olmaz. İnsan sırılsıklam olmuş, su bilmem bi yerinden çıkmış romantiklik de hangi gavurun oyunuymuş? Niye sinirlendim bilmiyorum lakin neyse herkese benden çay, selamlar, saygılar..
  • Bu yazının asıl şarkısı Vega'dan "Bu sabahların bir anlamı olmalı." olsun. Çünkü bence bu sabah güzel bazı birtakım haberler alabilirim. Amin inşaallah. :)
  • Applesoda, Etiler-İstanbul.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.