4 Kasım 2013

Bazı vedalarda hoşçakal denilmez...



Evet hoşçakal denilmez. Bazen istifa ediyorum denilebilir. Şahsımın az sonra yapacağı gibi; şu anda çay ve hoşbeş eşliğinde size sesleniyorum, sonra da istifa dilekçemi yazacağım. Peki ne mi oldu?

Ah ne çok şey... Şimdi her şeyi geride bırakmış ve kafamı toplamış olmamla beraber bana uzun süredir sıkıntı veren bu işten uzaklaşmaya yönelik aldığım kararın dinginliği var üzerimde. Bundan sonra ne mi olacak? Bilmiyorum ki bende, bekleyip göreceğiz hep birlikte.. Hayat bakalım bu sefer nereye savuracak. Şu sıralar hiçbir şeye üzülmemeye karar verdim artık. Çünkü sevdiceğim gelecek. 
Ve herşeye rağmen işin ucunda ölüm de yoksa hayat güzeldir. 
Bunun filmi de vardı izleyeyim bari bir ara.
 Herkes bana yeniden iş baksın. Bu sefer bu dediğimi de ciddiye alın ama artık.
Gözlerinizden öperim..

Applesoda
Ulusa Seslendi.

Not: Başlık bir şiirden alıntı ama şimdi hatırlayamadım. Blogda arşivde var arayan bulur. ;)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.