17 Şubat 2014

Hayatımı kaosa çevirmekte bir dünya markasıyım adeta!!


  • Karmaşa, koşturmaca, otuz işe birden yetişme dedin mi orada ilk benim adımı anacacaksın şekerim. Kendi hayatını benim kadar karmaşıklaştıran ve de yorucu bir maratona çeviren bir kimse daha yoktur kanımca...
  • Haftanın beş günü bir firmada sabah dokuz akşam altı buçuk arası çalıştığım doğrudur. (Evet şu anda mesai yapmam gerekirken size yazıyorum.) İşlerimiz bugünlerde pek bir yoğun geçiyor. Yurt dışı temsilcilerimizin bizleri tek tek ziyarete geleceği o yorucu günlere girmekle beraber önümüzde katılacağımız yorucu bir fuar da boy göstermiş durumda. Ayriyeten (Bu kelimenin doğrusu böyle miydi hiç emin olamadım...) ayrılan elemanların yerine yenilerini baktığımızdan buralar aldı yürüdü sizin anlayacağınız...
  • Unutmadan ekleyelim, Çengelköy'de ikamet edip Etiler'de çalıştığımdan günün en az dört saatini de yollarda perişan olmakla geçiriyorum.
  • Bu üsttekilerin beni kesmediği çokça aşikar olduğundan bir süredir pasta işi de yaptığımı biliyorsunuz. (Bu pasta işinden maddi bir kazanç bir türlü sağlayamamakla beraber sadece yorulduğumla kalıyorum, söylemeden geçemeyeceğim.)
  • Geçtiğimiz yaz dikiş işine merak sardığımdan kayın pederim de bana dikiş makinesi almıştı. Aralarda bulabildiğim boşluklarda anneme masa örtüleri dikiyorum. (Bizim evde masa örtüsü ihtiyacı hiç bitmiyor.)
  • Geçtiğimiz haftalarda da bir buhran halinde mutfak masasının eskimiş sandalyelerini yeniden kapladım. :) Boyamak üzere boya da aldım lakin tiner eksikliğinden sandalyeler halen boyanmak üzere bekliyor.
  • Arada bir atkı, boyunluk vs. örüyorum. Geçenlerde iğne oyası yapmayı denedim ama açmadı beni. :)
  • Şimdilerde aklımda çeyizim için yemek servisleri ve runner dikme planı var. Ayrıca da çok güzel bir diy abajur projesi gördüm ilk hedeflerim bunlar. :)  

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.