6 Şubat 2011

Tatlı pazar sabahı...

  • Bugün pazar yani herkes için daha fazla uyku demek, dinlenmek demek... Ah ama şu annem de anlasa ya bunu azıcık! Sabahın köründe erkenden kalkıyo, kahvaltıya çağırıyo yaa... :) Annecim azıcık uyusana sende ya...
  • Ah annem olmayacağını bile bile hala söylüyorsun ya yorma beni de kendini de... :) Kapiş??
  • Gez, göz, arpacık. Bu aşk biraz yapmacık. Bana böyle şeyler demesen... .p Bugünün şarkısı da bu olsun sizlere Hepsi'den 'Nükleer'.. Güzel ama ben sevdim canlar yaa..
  • Bu sabah teyzoşlar geldi. Bende teyze çoktur da ayıptır söylemesi. :) Bende bebeği de getirdiler diye bi kalktım yataktan ama bi baktım bebek falan yok.. Nasıl moralim bozuldu anlatamam yaa.. Aman dedim sizin geldiğinizi bilseydim kalkmazdım ki ben. Sabah sabah bütün keyfim kaçtı yahu. Özledim bizim keratayı ben..... Gökmeennnnn....
  • Kahramanmaraş'ın Afşin ilçesinde termik santrale kömür sağlayan açık işletme sahasında göçük meydana gelmiş. İşin özü şu ki; 1 işçi öldü, beş işçi yaralandı... :(
  • İnşaallah ödevlerinizi yapmışsınızdır. Yarınki ödevler için kitap ve film seçeyim ben en iyisi. Bu arada biz de Gamzem'le Aşk Tesadüfleri Sever filmine gitmeye karar verdik. Bakalım nasılmış.. 
  • Yarın sabah sissy geliyor.... :) Bu vesileyle yazılarıma bir süre ara verebilirim. Malum konuşacak konular birikmiştir şimdi şekerler.. .p
  • Karşı konulamıyormuş sana.. .p Sen onu külahıma anlatsana... .p.p.p.p 
  • Meleklerrrrr.... Özledim ben sizi... :(

                                                                                                                   exxo C.
                                                                                                            Üsküdar / İstanbul

P.S: 'Tek noktaları sevmedim hiç. Benim için sadece üç nokta vardır. Çünkü tek nokta sonu, üç nokta sonsuzluğu anlatır.' N. Parra demiş. Güzel demiş. Bende böylece çokça üç nokta kullanma huyuma bir kılıf bulmuş oldum. :D Hahah! 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.