4 Şubat 2011

Where is everyone??

  • Canlar ben geldim. :) Özlediniz dimi beni?? Ayy! :D Bende sizi özledim canım... 
  • Neyse gelelim asıl konumuza.. Önemle konuşmamız gereken bir konu olmadığı için ben kafama göre yazıyorum yine. .p Ne sandın sen mi konuşacaktın?? :D
  • Timbaland'dan 'Morning After Dark'ı hediye ediyorum bugün sizlere. Nasıl? Beğendin dimi? Hahah! :) Aksi iddia edilemez zaten şekerim. :)
  • Bugün keyfim yerinde evet canım. Çünkü bütün bir sabah boyunca mışıl mışıl uyudum... :) Gerçi geldiğimden beri hep öyle yapıyorum da çaktırma. :)
  • Sizler neler yapıyorsunuz şekerler? Yorum atın da bilelim. Yoksa yine kendi kendime mi konuşuyorum ben?? :(
  • Nerde kalmıştık. Şu insanların işi gücü yok heralde bütün gün feysbukta takılıyorlar benim gibi. Hayır ben yine çevrımdışı bırakıyorum paylaşımlara bakıyorum arada ya da okey oynuyorum. Ama millet hep online hep online.. İşiniz gücünüz yok mu hemşerim??
  • Bugün yeni bir film girdi vizyona. Merakımı celbetti. Gideyim izleyeyim diyorum. Filmin adı mı? Şey.. :) Aşk Tesadüfleri Sever... :) 
  • Meleklerimi özledim ben.... Meleklerim bensiz akşam yemeği yiyebiliyor musunuz? Valla benim boğazımdan geçmiyor. :D
  • Şimdilik size veda ediyorum şekerler gidipte yemek yapmam lazım. Annecim işten gelcek yorulmasın o. :)

                                                                                                                   exxo exxo Charlie
                                                                                                                   Üsküdar / İstanbul

P.S: And I don't know how it gets better than this - Ve bilmiyorum bundan daha iyisi nasıl olur
       You take my hand and drag me headfirst - Elimi tutuyorsun ve düşünmeden beni sürüklüyorsun
       Fearless - Korkusuzca

       And I don't know why but with you I dance - Ve nedenini bilmiyorum ama seninle dans edebilirim
       In a storm in my best dress - Fırtınanın içinde en iyi giysimle 
       Fearless - Korkusuzca
P.S: Başlık diyor ki; herkes nerede??

9 yorum:

  1. Bu arada şarkı beynimin bir taraflarını mahvetti haberin olsun bu ne matmazel polis telsizi gibi sürekli konuşuyorlar :( valla beğenmedim bir dahakine iyi bir müzik seç + türkçe olsun en büyük ricam senden + Türkçe Başlık :D

    YanıtlaSil
  2. ya şarkı fena değilmiş ben dinlerken media playerda film açıkmış konuşma sesleride ordan geliyormuş :D özür dilerim.

    YanıtlaSil
  3. şarkıma fena değil mi dedin sen utanmadan hıh! :) Tmm bi daha ki yazı için türkçe şarkı seçicem ki bu benim için çok zor ve türkçe başlık olacak tamam mı E m R ayrıca da feysbuk tmm mı?? .p

    YanıtlaSil
  4. 1-sen hala o diziyi izliyosun yani. inşallah eleştirmek içindir :)
    2-eminim o iran boru hattı gibi olan boğazından geçmiyodur yemekler :)

    YanıtlaSil
  5. katiecimm :)
    1- izliyorum evet eleştirmek için de cnm sıkıldığı için de var mı şöyle ii bi alternatif ki??
    2- geçmio işte yaa :( kilo verdim ben yine....

    YanıtlaSil
  6. Gönülçelen'i izleyebilirsin matmazel güzel dizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.