11 Şubat 2012

Unuttum :(

  • Böyle aklıma bir sürü fikirler geldi. Hepsini güya aklımın kıyısına köşesine not ettim bloga yazayım diye peki ne oldu. Unuttum şimdi hepsini.
  • Sudan etkilenmeyen laptop yapsınlar bundan sonra banyodan yayınlacağım postlarımı. Hayır orada aklıma muhteşem ötesi fikirler geliyor. Çıkınca hepsini unutuyorum ama.. :(
  • Kız kardeşime seslenmek istiyorum burdan. 600 tane erkek içinde okuyup da hala sevgili bulamayan bir kızkardeşim var benim. Hayır bulunduğu yerin popülasyonuna göre adam başına 137 gr. kız düşüyor. Görüyorsunuz ya bazı insanlar da çok yeteneksiz canım. :) 
  • Şu Muck dizisindeki şarkılara takmış durumdayım. Demet Akalın azıcık tv açsın da sanat nasıl icra edilirmiş görsün diyorum. Tamam Demet'e takığım diye çok yüklenmeyeyim şimdi de neyse işte yahu nasıl bir yetenektir bu insanlardaki. Her gördüğüm şarkılarından sonra youtube'da o şarkıya takılı kalıyorum. Müzik piyasası sağlam dursun bence harbiden yetenekli insanlar geliyor!! Demedi demeyin sonra da bak.
  • Malkoçoğlu'nu göremeyen kardeşimi esefle kınamalıyız. Benim bir kızkardeşim var evlere şenlik dostlar. :) Yıldız Teknik Üniversitesi'nde Makine Mühendisliğ'nde okumakta olan bu kardeşceğizimin kampüsünde Muhteşem Yüzyıl çekilmektedir. Muhtelif çekim günlerinden birinde yanından geçen adama bön bön bakıpta kim olduğunu gözünde gözlüğü olmadığı için anlamayan kişi ise benim kardeşim olur. Ya sabır yarebbim. :) Koskoca Malkoçoğlu ayol bu mahalle bakkalı değil ki insan gözü kör olsa gene görür. Daha ne diyeyim ben..
  • Ahh ahh! Ciğerim yanıyor. Misal Malkoçoğlu, Muck dizindeki Salih ve bir de Murat Yıldırım. Bu üçünü bana versinler zilyon dolarlık borcum olsun da gık dersem. Hıh!
  • Böyle de gene gevezelik yaptığım boş bir post oldu ama birşey diyemeyeceğim.. Yetenek bu kadar canlar.

P.S: Muhtemel asılacak adaylara duyurulur. Kızkardeşim esmer olup, ultra zekidir.Amma velâkin tıpçıdan aşağı da koca kabul etmez belirteyim de boşa heveslenmeyin.
P.S: Yetenek mevzusuna da niye bu kadar taktım biliyor musunuz? Yetenek sizsiniz'i izliyor burdakiler de ondan. Siz takılmayın canım. :) 


0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.