23 Şubat 2012

Kafam karışık...


  • Böyle havalar bir açıyor, bir kapatıyor derken bende de neşeli haller bir görünüp bir kayboluyor. Rusya'dan haftaya gelecek soğuk havanın etkileri sanırım bunlar da.. 
  • Öyle çok şeyler geliyor ki aklıma. Unutmayım da yazayım diyorum ama sonra birisi kumdan kaleme üflemiş gibi puf uçuyor gidiyor hepsi. Hemde gözüme kum kaçıyor sanki, hep kaşınıyor böyle..
  • Sims oynamaktan beynimde bir yerlerde bir bozukluk oluşacak yakında. Aklımı fikrimi simsteki görevlerle bozmuş durumdayım. Böyle böyle sosyal medya bağımlısı oluyoruz ben anladım. 
  • Geçenlerde şurada ahanda şu yazıyı okudum. Yemin ediyorum ben bu yazının başrolüyüm. Böyle bütün alışveriş sitelerinde hesabım var. Nerede ne indirime girmiş ben hepsini bilirim. Çok da marifet ya. Bilmekle kalsam iyi, bir de tutar alırım.. Ah benim çileli başım. Maaşımın yarısını alışverişe yatırıyorum. Biri benim şu halime bir dur desin ne olur..
  • Böyle hep boş işler peşindeyim bu aralar. İşten gelince biraz oyun oynuyorum. Bir duş alıyorum. Sonra da erkenden yatıyorum. Bir kitap var çantamda başlanacak. Üç tane de ayrı olarak sırada bekleyen var. Bir de bir ay önce başlayıp bitiremediğim. İğrenç derecede sıkıcı romantizm dolu (güya) bir roman var. İşte tam buraya şu şarkı gelecek.
  • Tüketici toplum beni bu hale getirmiş tamam da, benim suçum ne canım Starbucks'dan vanilyalı white mocca çekiyorsa. Hepsi canımın suçu ben suçsuzum. Güya sevgilimle de kahve içmeye gitcez. Üç hafta oldu ben kahve mahve göremedim..
  • Böyle toplantıdan toplantıya gidiyorum. Yakında kendimi önemli bir insan zannetmeye başlayıp da havalanırsam hiç şaşırmayın derim. Zira gidip geldiğim toplantılardaki meymenetsizler burunları yere düşse almaya tenezzül etmezler. Eh bende üzüm üzüme baka baka kararır atasözü itibariyle tehlike altındayım canlarım.
  • Onu bunu bırakın da gazete açıyorum işte şöyle kahvaltı ederken kim ölmüş, kim kalmış bakayım diye. Bu hafta öleni kalanı geçtik, bir yanda Star'ın Kanunî'si öte yanda Fatih Aksoy'un Show'a sattığı Fatih. Deprem olsa kimsenin umrunda olmayacak. Eh ne de olsa; clone wars, star wars yalan oldu harem wars forever. Şimdi trend bu canım.
  • Bir de twitter var. Hala gidip adıma hesap açamadım. Sims gibi bir oyunları olmadığı sürece de açmayacak gibiyim. İşte böyle bir insanım varın siz anlayın ne anlayacaksanız. Millet dünyayı twitter'da kurtarıyor. Babanızın hayrına dua okuyun desem okumazsınız. Ama "vik vik vik" kim twet atmış? Kim kime gıdaklamış onları bilirsiniz. Acayip sinirlendim.
  • Gittim Eyvah Düşüyorum'a başvuru yaptım. Can sıkıntısı malumunuz. Ama baktım forma, 3dsMax finalinden bile zor yahu. Bende öyle bir ciddiyetsizlikle doldurdum ki formu; adamlar beni kabul ederse şaşarım yani. :)
  • Neyse gidiyorum ben artık. Yenilmek üzere bir pasta ve içilmek üzere bir ice-tea şeftali (öğk hiç sevmiyorum) beni bekliyor. 
                                                                                       Loves Charlie

P.S: Sevmiyorsan niye içiyorsun diyenleri duyar gibiyim. Çünkü mide rahatsızlığı sebebiyle ve sevdiceğimin yoğun çalışmalarıyla asitli içecekleri terkeyledim. "Tiz kapağına kilit vurula cümle gavur icadının." diyerekten hayırlı geceler dilerim. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.