3 Şubat 2012

Öyle bir geleyim dedim...


  • Aylar oldu şu klavyeye yanaşamayalı. Herşeyden soğumuş olduğum bu soğuk kış aylarında hiç mi yazasım gelmiyordu. Başkalarını okudum hep ama bir tek cümle yazamadım. Neyse sonunda şeytanın bacağını kırmak bu güne kısmetmiş dostlar geldim.
  • Öyle çok şeyler oldu ki yazsam burada sabahlarız gibime geliyor. En iyisi uzatmamak. :)
  • Aman neyse canlarım. Geçenlerde Kıvırcığımız Elifimiz geldi. Bebek görmeye gittik ama bebeği göremeden geldik. Bizim bebek görmemiz de o kadar olurdu zaten canım.
  • İşimi değiştirdim. Şimdi memur vardiyasındaymış gibi çalışıyorum. Haftasonu tatil falan böyle çok rahat ama rahatlık batıyor bana. İsteksiz böyle soğuk, nemrut birşey oldum işe gidesim gelmiyor. 
  • Kar nedeniyle bu hafta evden çalışıyoruz. Evden çalışmak daha büyük bir stres dostlar demedi demeyin. İki dakika kalksam o anda yazacakları tutuyor. Tabi sonra bu kız hiç çalışmıyor falan olacak. Ay benim çileli başım. :(
  • Aslında bende biraz zeka özürlülüğü var galiba. İş değiştircem diye tabir-i caizse yırttım kendimi. Ama şimdi eski işimi öyle özlüyorum ki.. Öyle özlüyorum işte..
  • İş değiştirmeden önce mutsuzdum. İşimi değiştirdim gene mutsuzum. E ben ne anladım bu işten? Var bu işte bir yanlışlık ama bilemiyorum.. Biraz da yalnızlık var bu işte iyi biliyorum..
  • Evden çıksam on dakika yürüsem Kübra'yı görebilirim. Ama nedense bir ay oldu ki biz görüşemedik. Bir de söyleniyordu haftasonu çalışıyorsun diye. En azından o zaman daha çok görüşüyorduk. Şimdi haftasonu izinliyim de ne oluyor 500 metrelik yolda hasretlik çekiyoruz canlar...
  • Aslında neler neler vardı aklımda yazacak ama işte oturup da yazayım deyince hepsi birden kayboluveriyor. Neyse canım şimdi geldim ne de olsa demekki artık hep gelirim. :)
  • Annemler çizgi film izliyor diye sıkıntıdan yazayım demiştim he. Görüyor musunuz Allah'ın işini??

                                                                                                              hadi çookk öpüldünüz canlar
                                                                                                                            charlie :)

P.S: Babam Kıbrıs'a gitti diye annem depresyona girdi. O çıkınca da ben giriyorum ne olacak benim bu hallerim diye. Ben çıkınca o kaldığı yerden devam ediyor öyle. Aman az normal bir aile olaydık ne olurdu sanki?..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.