14 Nisan 2014

Yorgunsam...

2014 aslında bana güzel bir yıl gibi görünmüştü her günü içinde dolu dolu yaşarken ama güzel değil gibi geliyor şimdi durduğum yerden baktığımda. Gerçi tüm bu olanların ve hatta olacakların suçunu da 2014'e yüklememek lazım. Bütün talihsizlikler bir araya geldiyse altı üstü 4 rakamın suçun ne??

Senenin başında babam ameliyat olmuştu. Babamın canı öyle böyle değil dünyalar tatlısıdır. Böylece ameliyat sonrası evde adeta yeni doğmuş bir bebek gibi nazlandı da nazlandı.

Şimdi annem ameliyat olacak. Annemin canı öyle tatlı değildir naz da yapmaz doğruca duygu sömürüsüne gider bu iş. Çok sağlam sinirlere ihtiyacım var bu günlerde.. Ve annem için çok endişeleniyorum annemdeki bu rahatlıksa beni benden aldı. Biliyorum anne o belli etmez derdini ki...

Yarın annemi yatıracağız bir geceliğine, sonraki akşamsa sevdiceğim gidiyor. Bütün bu sevimsiz olaylar bir araya geliyorsa ve ben ruhen çok çok yorulmuşsam olaya hangi iyi tarafından bakabilirim?

Buldum. Oldu bir hayli zamanlar yazmıştım size Linkedin'den bir iş teklifi aldım diye, çok ciddiye almamakla beraber özgeçmişimi yollamıştım. Bir cevap gelmesini de beklemiyordum lakin bu sabah aradılar. Aslında beni başta aradıkları pozisyon dolmuş fakat başka bir pozisyon için benimle görüşmek istemekteymişler. Öyle bir gitmek geliyor içimden. Giderim belki.

Selam eder, öperim. Sağlıcakla.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.