4 Eylül 2015

Cumalar Candır!


  • Tam da ben "come back"  (geri dönüş) yapmışken şuraya bir "Cumalar candır!" yazısı yazmadan geçirseydim bu günü benim Casperlarımın saydam kemikleri sızlardı..
  • Gelelim Applesodaa'nın kriz haftasına! :( :( :(
  • İş arkadaşlarımızın çoğunun izne çıkması dolayısı ile en az 3 kişilik iş yaptığım, stresten strese girdiğim ama çıkamadığım, akşama katılmak zorunda olduğum kınada ne giysem diye düşündükçe delirdiğim, vücudumdan bütün enerjinin çekildiği velhasılı çok doğrudur.
  • Bu evlilik işleri yetmedi, herkesin tatile çıkması onların yerine de bizim çalışmak zorunda olmamız beni yedi bitirdi...
  • Ay ben bite bite bir hal olmuşum dostlar, ben ben değilim şu an...
  • Akşama kınaya gitmek zorunda olduğumu söylemiştim değil mi? Bak aklıma geldikçe daha da fena oluyorum...
  • Hele alıp alıp ofise biriktirdiğim bir miktar çeyizi akşam eve götürmemiz gerektiğini düşündükçe daha bir fena oluyorum....
  • Neyse ki sevdiceğim gelecek beni almaya, o beni eve bırakırken arabada geçireceğim vakti bayılarak geçirmeyi planladım...
  • Şu evlilik işlerinden öğrendim iki şey var:
  • Birincisi zamanı iyi yönetmek; her adımım plan üstüne plan, her akşamımı, her günümü, yatacağım zamana kadar geçecek olan her saatimi verimli kullanmanın peşindeyim. Evleniyorsan tembellik etmeye ne hakkın, ne de vaktin var çünkü... 
  • İkincisi ise tutumlu olmak; artık bir şey alırken iki kere düşünüyorum. İhtiyaç mı bu alacağım? İhtiyaçsa fiyatı uygun mu? İlla ki almak zorunda mıyım? Yoksa yerine başka bir şey kullanabilir miyim? 
  • Bu yukarıdaki satırları yazan kişinin ben olduğumdan şüphe ediyorsunuz şu anda değil mi? Yok merak etmeyin uzaylılar var olabilirler ama henüz beni kaçırmadılar. Azıcık evlendim de malumunuz, evlilik beni çok değiştirdi. Bildiğiniz gibi değil...
  • A bu arada size söylemedim galiba ama düğün henüz yapılmasa da ben 14 Ağustos 2015 Cuma günü saat 15:20'de o mübarek Evlendirme Dairesi'nin defterine imzamı attım, kocalığa kabul ediyorum diyerekten. :)
  • Baya baya yazmışım ben buralara tatlımlar, gidip biraz dinleneyim, haftasonu ev yerleştireceğim değil dinlenmeye nefes almaya vaktim olmayacak. :(
  • Gözlerinizden öperim.
  • Applesodaa.

      Not: Resim der ki; "Çünkü durup etrafına baktığında; bu hayat oldukça harika!"
      Notun notu: Bu da yazının şarkısı: "Beni dinle!"

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.