22 Haziran 2018

52/14: Bu rüyaların bir anlamı olmalı...

Challange'ın 14. haftasının konusu "Canlı, akılda kalan rüyalar."

Akılda kalıcı rüyalarımın en temel öğesi atlar.
Bir rüyadan uyanıp da gerçekmiş hissini iliklerime kadar hissettiğim rüyaların yüzde
sekseninde at vardır. Günlük hayatta ne kadar uysal hayvanlar gibi dursalar da
beni sürekli kovalıyorlar.

Asla unutamayacağım bir diğer rüya grubu; yüksekten düştüklerim...
Geriye kalan yüzde yirmilik dilimin on dokuz buçuğunda yüksek bir yerden düşüyor ve
can havliyle uyanıyorum. 

Geriye kalan yüzde sıfır buçukluk dilimi ise üniversite sınavının sonuçlarının açıklanacağı
sabah gördüğüm ve hiç unutmadığım düğün rüyam işgal ediyor.

Her genç kızın rüyasıdır evlilik derler, lakin sınav sonuçlarının açıklanacağı bir sabaha karşı aklımda
olan en son şey bile değildi. Ancak o sabah rüyamda düğünümü görüyordum. İlginçtir ki
damadı gördüm. Ama sorun damat değildi. Birisi geldi beni alel acele oradan
uzaklaştırdı. Bir başka yere gittim orada sırtı dönük bir başkası...
Tam romantik kitap kahramanı sırtı dönük bana bir ton laf ediyor; "Nasıl evlenir mişim?
Ona bunu nasıl yapabilir mişim?" vs. tam dönecek, gözlerimi iyice rüyaya
açmışım bekliyorum kim bu gizemli adam diye.

Uyandırıldım.
Sınav sonuçları açıklanmış ve bunu haber alan arkadaşım kapıya dayanmış birlikte bakalım
diye. Hemen arkasından da sonuçlarına bakan arkadaşlarımın telefonu derken...
Rüyadan ayıldım ama unutumadım.
Sahi kimdi o adam yahu?

Konuyla isim bakımından benzeşen başlıktan bağımsız şu şarkıyı da buraya bırakıyorum.

Sevgilerle.
Rüyaperest Sodaa.

9 yorum:

  1. Acaba Bay Freud bu rüyalarımızla ilgili nasıl bir yorum yapardı?
    Ben de arada düşme rüyaları görüyorum. Çok tuhaf bir his

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraktayım... Kesinlikle hele her seferinde sıçrayarak uyanmak... Çok korkunç...

      Sil
  2. Anlatsan roman olmaz mı? Yaz bence biz de okuyalım. Fatastik herşeye zaafım var. :)

    YanıtlaSil
  3. Düşme rüyalarını ben de görüyorum ama bazen yüksekten değil de salıncaktan düşüyorum, bazen boşlukta oluyorum :D Enteresan :D Düğün rüyan tam dizi tadındaymış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düğün rüyam arkası yarın hikayeler gibiydi ama arkası gelemedi... :(

      Sil
  4. ha haaaa çok sevimliydi hepsisiiii :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.