1 Ağustos 2011

Gizli-Saklı Yetenekler # 3

Ey yar... 

Aşkın abdestini göz yaşlarınla aldığımdan beri, benden götürdüklerin birdaha gelmedi geri...



Gidişinin bu gün 3. günü ve hala aklımdaki yerin aynı... Biliyorum bunları sen duyup görmeyeceksin, kimseler sana bunları anlatmayacak... Bunlar benle geldi, benle gidecek…

Şu karanlık gecede şu beyaz sayfaya hayatımın senden sonrasındaki karanlıkları anlatarak bu sayfayıda karatıyorum sevgili... Masamdaki kahvem, elimdeki kalemim ve aklımdaki senle yazıyorum, yazmaya değer ne kaldıysa sevgili...

Bu gün gidişinin 3. günü sevgilim ve ben hala bizim bittiğimize inanamıyorum. Ne kadar mutluyduk bundan 5 gun öncesinde... Ne kadar heyecanlıydık çocuksu şeylerde bile...
Bizi biz yapan şeyler simdi nerdeler??
Senden vazgeçemem diyen diller şimdi ne derler?
Sen hayatımsın sensiz nereye bakar diyen gözler, şimdi nereyi izler??
Sesimi duymadan uyumayan sevgili şimdi kimi ister??

Ahhh sevgilim ahhh...

Ne kadar mutluyduk bi kaç gün öncesine kadar sevgilim.. Ahh...

Sen hiç farketmedin bile ama ögrendim sevgili ögrendim …
Kimileri bi aşkta kör olur, kimileri kütük…

Ben bu aşkta kör oldum, sen kütük…

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.