28 Ağustos 2011

Mutfakta Deli Var .)

   Bugünlerde size ancak mutfakta neler yaptığımı anlatabilirim. Çünkü bütün günümü orada geçiriyorum. Eve gelen misafirler hiç bitmediğinden yakında orada yatmaya başlayacağım diye bir korku sardı ki içimi anlatamam. :) Tabi ben mutfaktayken çok enteresan şeyler oluyor bu da açıklık getiremediğim bir konu henüz. .p.p
   Öncelikle efendim ara soğuk olarak közlenmiş patlıcan salatası yapayım dedim. Sonra attım malzemeleri fırına kendi başlarına közlensinler diye o sırada da krema çırpıyorum. Bir ara geldim baktım iyiydiler. Beş dakika sonra bir geldim ki patlıcan patlamış. .D Benim canım fırınımın içini batırmak suretiyle kendini havaya uçurmuş. :) Resmini çekip de koyacaktım ama unuttum o telaşla.
   Öteki bir diğer konu ise dostlar profiterol mevzuu. :) Ben işin kolayına kaçıyorum ve her gelen misafirlere profiterol pişiriyorum. Yok aslında öyle çok kolay bir tatlı sayılmaz ama bana kolay geliyor Dr. Oetker'ciğimin enternasyonel un karışımını alıp kolları sıvıyorum. :D Çok da güzel oluyor. Misafirler de vay be nasıl bir yetenekmiş bu kız diye bir gaza geliyor sormayın. :) Velâkin annem ve kardeşlerim önümüzdeki ramazan ayına kadar profiterol görmek istemediklerini belirttiler. Hayır anlamıyorum. Ben zahmet edip yapıyorum da size yemesi niye zor geliyor ki canım aaa....
   Unutmadan dostlar Recep'in selamı var.. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.